У Києві з’явився перший текстильний магазин у форматі смартритейл

Компанія «Текстиль-Контакт» відкрила магазин нового формату на лівому березі Києва. Від інших крамниць текстильного профілю ТК-Маркет «Харківська» відрізняється тим, що тут усю площу використано за принципом багатофункціональності та смартритейлу.

Як розповіли в пресслужбі компанії, новий формат має задовольнити всі потреби покупця, запропонувавши все необхідне для пошиття ексклюзивної речі й надавши йому можливість креативити і творити в цьому самому місці.

По-перше, для зручності тут торгують усім асортиментом для шиття: 15 тисяч найменувань тканин і 15 тисяч найменувань фурнітури, 1,5 тисячі зразків домашнього текстилю.

По-друге, у магазині окремо виділили зону нетворкінгу, де плануються навчальні лекції та майстер-класи. А для зручності клієнтів із дітьми на території ТК-Маркет облаштовано зручну дитячу зону.

По-третє, компанія запустила свої нові стартапи — ТК-Ательє та ТК-Екочистка. Одразу після того, як клієнт обрав бажану тканину й фурнітуру, він може замовити пошиття домашнього текстилю і в цьому самому місці віддати інші речі в ремонт, на реконструкцію або екочищення.

Формат передбачає також зону ТК-OUTLET, де продаватимуться тканини минулих сезонів зі знижкою до 70% (майже 500 найменувань).

Інтер'єр тут теж інший: стіни декоровані графіті, колекцією ножиць і брендованими нитками.

ТК-Маркет «Харківська» з загальною площею 1800 кв. м займає весь третій поверх торговельного центру. Це п'ятий магазин компанії в столиці, але перший такого формату загалом в Україні.

Читати на The Page