Як купити квиток у плацкартний вагон з кондиціонером

Як купити квиток у плацкартний вагон з кондиціонером

Ще кілька років тому у відповідь на питання про кондиціонери в плацкартних вагонах залізничники лише знизували плечима: мовляв, вагони старі, такими і були спроєктовані — без жодних шансів на комфорт у літню спеку. Але часи змінюються. Про це повідомив директор філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександр Петровський.

Сьогодні в «Укрзалізниці» шукають нові рішення і поступово впроваджують справжні інженерні ноу-хау. Зокрема, інженери «Пасажирської компанії» розробили спосіб встановлювати кондиціонери навіть у ті вагони, які конструктивно цього не передбачали. Уже чотири таких експериментальні вагони курсують по країні. До кінця літа вони пройдуть усі необхідні тести та сертифікацію, і кількість таких модернізованих вагонів планують збільшити до кількох десятків. У перспективі — масштабування на весь парк.

Розв’язали й іншу болючу проблему — кондиціонери, які не працюють під час зупинок, наприклад, при проходженні митниці чи на гірських маршрутах. У 22 міжнародних вагонах вже встановили акумулятори збільшеної ємності, які забезпечують охолодження навіть під час тривалих стоянок. Ще 23 таких вагони готуються до оновлення.

Окрім нововведень, в «Укрзалізниці» продовжують планові регламентні роботи:

  • проводиться технічна діагностика і заправка кондиціонерів;
  • здійснюються ремонти, доукомплектація кабелями й іншими елементами охолодження;
  • провідники проходять навчання — як реагувати на випадки зневоднення чи теплового удару;
  • оновлення рухомого складу триває, і всі нові вагони уже надходять з кондиціонерами.

Як знайти вагон із кондиціонером при купівлі квитка?

Коли обираєте квиток на сайті або в застосунку «Укрзалізниці», звертайте увагу на позначку кондиціонера — вона вказана в описі вагона. У гарячу пору року це особливо важливо.

Не забудьте також взяти з собою достатньо води, уникайте поїздок при поганому самопочутті або за наявності медичних протипоказань до спеки. Піклуйтеся про себе та близьких.

І головне — якщо вам стало зле в дорозі, завжди звертайтеся до провідника. Персонал навченій реагувати на подібні ситуації і зробить усе можливе, щоб допомогти.

Спека — тимчасова, комфорт — стає новим стандартом. «Укрзалізниця» рухається вперед, крок за кроком оновлюючи те, що ще донедавна здавалося неможливим.

Читати на The Page