Програма «Національний кешбек» залучає все більше користувачів. Однак треба докласти зусиль, щоб обіцяні 10% від покупки повернулися до споживача. звернув увагу на декілька важливих речей.
Як нараховується «Національний кешбек» та як його можна витратити
Кешбек нараховується тільки з безготівкових покупок, а витрачати гроші можна на комунальні платежі, медичні послуги, кіно, спорт, донати для військових та інше. Кешбек не поширюється на підакцизні товари.
Щоб скористатися кешбеком, необхідно зробити наступні кроки:
- залишити заяву та відкрити спеціальний рахунок, щоб отримати віртуальну або фізичну картку в своєму банку або у банківському застосунку. Слід звернути увагу, що розраховуватися за товари необхідно тільки зареєстрованою у програмі карткою. В інших випадках кешбек зараховуватися не буде;
- надати банкам, в яких вже відкриті рахунки, дозвіл на передачу інформації про перекази з обраних карток при купівлі товарів компаній, залучених до програми. Це можна зробити онлайн в застосунку або безпосередньо у банках;
- оновити застосунок «Дія» та обрати послугу «Національний кешбек», вказати номер оформленої картки та здійснювати за допомогою неї покупки.
Чи є кешбек на конкретний товар в конкретному магазині, покупця інформуватиме магазин. Це також можна буде перевірити на сайті програми. Накопичені за місяць кошти приходитимуть на створену картку раз на місяць до 20 числа наступного місяця.
Які банки долучилися до «Національного кешбеку»
Наразі до програми долучилися наступні банки:
- ПриватБанк,
- ПУМБ,
- Укрсиббанк,
- Universal Bank,
- Сенс Банк,
- Укргазбанк,
- А-Банк,
- КБ «Глобус»,
- Акордбанк,
- Банк Кредит Дніпро.
Натепер у програмі зареєстровані понад 600 виробників, більш ніж 20 тис. торгових точок, які разом пропонують понад 37 тис. товарів. Серед найбільших торгових мереж-учасників: «АТБ», «Сільпо», «Новус», «Варус» і «Ашан».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ключові інсайти та практики клієнтського досвіду на 17’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE 26-27 вересня
Успіхом потрібно насолоджуватися: чим небезпечне вигоряння та як його уникати