У січні 2023 року кількість звернень споживачів електричної енергії зросла майже у 14 разів — до 5 987 звернень. У січні минулого року таких звернень було 429. Про це повідомляє пресслужба Держенергонагляду.
«Таке зростання кількості скарг пов’язане з початком застосування графіків стабілізаційних та аварійних відключень після масованих ракетних ударів рф по енергетичній системі України. Споживачі електроенергії почали звертатися до органів влади, зокрема, і до Держенергонагляду, стосовно справедливої і рівномірної черговості розподілу використання доступної електроенергії між споживачами та подібних питань», — йдеться у повідомленні.
Найбільше звернень заявників розглянуто територіальними органами Держенергонагляду у таких областях та в м. Києві:
- Київській – 2 017 звернень;
- м. Київ – 532 звернення;
- Одеській – 487 звернень;
- Чернівецькій – 460 звернень;
- Сумській – 431 звернення тощо.
За тематикою найбільше звернень споживачів електричної енергії надійшло з питань дотримання ОСР порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам, а саме 4 634 звернення, що становить 77% від усіх звернень за січень.
Також велика кількість звернень стосувалася питань:
- забезпечення надійного постачання електричної енергії – 1 167 звернень;
- технічного стану електричних мереж – 61 звернення;
- невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 40 звернень;
- приєднання електроустановок до мереж ОСР (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 13 звернень тощо.
Контекст. Раніше повідомлялось, що ситуація зі світлом в Україні може погіршитися через погоду.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Вітальність у бізнесі: як ШІ оцінює енергію співробітників та чим це корисно компаніям?
Безперервне навчання. Як та чому освіта впливає на якість реабілітації військових