Facebook Pixel

77% звернень українців стосуються графіків вимкнення електрики, — Держенергонагляд

У січні 2023 року кількість звернень споживачів електричної енергії зросла майже у 14 разів — до 5 987 звернень. У січні минулого року таких звернень було 429. Про це повідомляє пресслужба Держенергонагляду.

Quote «Таке зростання кількості скарг пов’язане з початком застосування графіків стабілізаційних та аварійних відключень після масованих ракетних ударів рф по енергетичній системі України. Споживачі електроенергії почали звертатися до органів влади, зокрема, і до Держенергонагляду, стосовно справедливої і рівномірної черговості розподілу використання доступної електроенергії між споживачами та подібних питань», — йдеться у повідомленні.

Найбільше звернень заявників розглянуто територіальними органами Держенергонагляду у таких областях та в м. Києві:

  • Київській – 2 017 звернень;
  • м. Київ – 532 звернення;
  • Одеській – 487 звернень;
  • Чернівецькій – 460 звернень;
  • Сумській – 431 звернення тощо.

За тематикою найбільше звернень споживачів електричної енергії надійшло з питань дотримання ОСР порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам, а саме 4 634 звернення, що становить 77% від усіх звернень за січень.

Також велика кількість звернень стосувалася питань:

  • забезпечення надійного постачання електричної енергії – 1 167 звернень;
  • технічного стану електричних мереж – 61 звернення;
  • невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 40 звернень;
  • приєднання електроустановок до мереж ОСР (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 13 звернень тощо.

Контекст. Раніше повідомлялось, що ситуація зі світлом в Україні може погіршитися через погоду.

Подякувати 🎉