Facebook Pixel

Укрзалізниця та UNITED24 зібрали 6,1 млн грн з проєкту «Потяг до перемоги»

«Укрзалізниця», платформа UNITED24, Gres Todorchuk та партнер проєкту concert.ua зібрали завдяки проєкту «Потяг до перемоги» 6,15 млн грн. Кошти підуть на закупівлю машин для розмінування.

Про це пише пресслужба УЗ.

Проєкт «Квитки до перемоги» стартував у листопаді 2022 року і збігся у часі зі звільненням Херсона, що став першим напрямком, на якому були використані благодійні квитки. Кожен охочий міг придбати квиток на перший рейс до п’ятьох українських міст, щойно вони будуть звільнені від тимчасової окупації. «Квитки до перемоги» продавалися на сайті оператора concert.ua, який також долучився до проєкту і зробив внесок через UNITED24 на всю суму сервісного збору — таким чином 100% зібраних коштів будуть спрямовані на закупівлю машини для розмінування.

Quote«Рік тому залізничники довели свою здатність блискавично повертати поїзди на деокуповані території, ― говорить Олександр Перцовський, керівник пасажирського напрямку «Укрзалізниці». ― Але перед запуском сполучення важливо убезпечити інфраструктуру від залишків нерозірваних снарядів та інших вибухонебезпечних предметів. Тому всі кошти, зібрані в межах проєкту «Квитки до перемоги», перераховані на напрямок «Гуманітарне розмінування» платформи UNITED24».

Квитки на «Потяг до перемоги» не мають строку давності й можуть бути активовані після звільнення Маріуполя, Донецька, Луганська, Сімферополя. Напрямок до Криму був настільки популярним, що «Укрзалізниця» додала ще один благодійний рейс — до Севастополя. Найбільшу кількість квитків придбали саме до Криму — 1747 штук.

Quote«Ми були вражені швидкістю, з якою продавалися «Квитки до перемоги». Перші 2000 квитків були розпродані за 24 години, — коментує Дмитро Феліксов, засновник квиткового оператора concert.ua. — Окрім України, квитки купували люди з 12 країн. Найбільше — з Німеччини, Іспанії та Великої Британії. Сподіваємося одного дня побачити всіх, хто підтримав проєкт, в Україні. Ми вдячні «Укрзалізниці» та UNITED24 за долучення до цієї ініціативи й раді перерахувати всю суму сервісного збору як свій внесок на машину для розмінування. Ми й надалі будемо використовувати свої потужності для допомоги країні».

Нагадаємо, що «Укрзалізниця» продала 183,5 тис. пакетиків «Бойового» або «Розвідувального» чаю. 1 млн грн від продажу пакетиків буде направлено через платформу UNITED24 на закупівлю українських FPV-дронів «Грім».

Подякувати 🎉