Facebook Pixel

Шість українців потрапили до глобального списку Forbes «30 до 30. Європа»

Українці віком до 30 років потрапили до трьох категорій глобального рейтингу Forbes: «Медіа та маркетинг», «Суспільні зміни», «Ритейл і е-комерція».

Це вже восьмий рік, коли американський Forbes складає список. Цього року до нього в різних категоріях потрапили шість українців.

«Медіа та маркетинг»

Українці Дмитро Самойлюк (28), Аліна Бондаренко (21) і Ярослав Самойлюк (22) заснували у Варшаві стартап Zeely. Українці потрапили до категорії «Медіа та маркетинг» рейтингу Forbes «30 до 30. Європа».

Zeely – це інтернет-магазин і конструктор реклами на основі ШІ, який допомагає мікропідприємцям із країн, що розвиваються, продавати свої продукти та послуги з мобільних телефонів.

У стартапу вже є понад 8 тис. користувачів у США, Бразилії та Мексиці, йому вдалося залучити $1,3 млн інвестицій.

До цієї номінації потрапив і Діма Василенко, який заснував PR-агентство Good Advice, що зосереджується на сферах фінансів, фінтеху та банківської справи.

«Суспільні зміни»

Вадим Синжерецький на другому курсі факультету фізики заснував BUKI - маркетплейс для приватних вчителів і репетиторів. Київський стартап став одним із найбільших EdTech-маркетплейсів у Європі завдяки понад 110 тис. вчителів, які пропонують свої послуги на платформі, і понад 1,2 млн замовлень від учнів. Штат стартапу налічує 130 співробітників.

«Ритейл і е-комерція»

Нік Тузенко разом із Максом Фірсау заснували у 2021 році в Амстердамі Accel Club. Їхній стартап допомагає брендам розвиватися на Amazon. За перший рік роботи партнери зібрали $170 млн інвестицій. Команда зі 110 співробітників допомагає продавцям бути продуктивнішими та ефективнішими за допомогою аналітики даних, маркетингу тощо.

Цьогорічні 300 засновників і підприємців, які увійшли до рейтингу, разом залучили понад $3 млрд інвестицій, що на $1 млрд більше, ніж торік. Усіх учасників розподілили за 10 категоріями, з-поміж яких «Фінтех», «Виробництво та промисловість» і «Спорт та ігри».

Подякувати 🎉