Зображення надано партнерами
Якщо ви відповідаєте за розвиток клієнтського досвіду, сервісу, маркетингу або розвиваєте бренд, зафіксуйте ці дати:
- 5-6 червня — онлайн-конференція з клієнтського досвіду (пітчинг СХ-кейсів)
- 20 червня — «Оскар» клієнтського досвіду в Україні — Церемонія нагородження переможців Ukrainian CX Excellence’2025
Це події, які варто відвідати, якщо ви:
- шукаєте рішення, як покращити клієнтський сервіс онлайн і офлайн
- бажаєте зрозуміти поведінку своїх клієнтів і стати Lovemark для них
- впроваджуєте цифрові інструменти та AI для розвитку клієнтської бази
- працюєте над сервіс-дизайном і зростанням через клієнтський сервіс
- хочете зробити контакт-центр компанії точкою довіри і прибутку
- розумієте, що досвід ваших працівників — сильніший клієнтський сервіс.
Що на вас чекає на подіях МАРАФОН КЕЙСІВ UKRAINIAN CX EXCELLENCE:
5–6 червня — онлайн-конференція, що складається з найновіших практичних кейсів про клієнтський сервіс. 2 дні, 13 номінацій, 60+ суто практичних кейсів від компаній, які вже впровадили сучасні CX-рішення. Стратегії, шляхи впровадження, факапи та вивчені уроки, показники результатів. Серед компаній-номінантів — WOG, Comfy, UKRSIBBANK, Нова пошта, МХП, Ощадбанк, Дніпро-М, OLX, Pizza Day, BAO Group, UKLON та десятки інших.
20 червня — Церемонія нагородження переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду (UCXE’2025). Нагородження найкращих кейсів року в ключових категоріях: клієнтський досвід онлайн і офлайн, кращий сервіс у контакт-центрах, кращі кейси з сервіс-дизайну, інклюзивності, персоналізованого досвіду, клієнтський досвід у B2B, Employee Experience тощо.
Що ви отримаєте?
- Доступ до актуального досвіду та трендів
- Отримаєте ідеї, як масштабувати те, що вже працює
- Повернетеся з рішеннями, які можна впроваджувати відразу
- Нетворкінг з професіоналами індустрії клієнтського досвіду
- Надихаючий імпульс для трансформацій у вашій команді
Всеукраїнська Премія з клієнтського досвіду’2025 організована KA Group за підтримки генеральних партнерів — Нової пошти, Ощадбанку, 4Service
Не пропустіть шанс інвестувати у клієнтський досвід компанії і зростання команди, яка потребує нових знань і натхнення сильними прикладами!
Наші читачі можуть скористатися промокодом PROMOUCXE на знижку 10%!