Ваша інвестиція у клієнтський сервіс, що приносить прибуток!

Автор

Зображення надано партнерами

Якщо ви відповідаєте за розвиток клієнтського досвіду, сервісу, маркетингу або розвиваєте бренд, зафіксуйте ці дати:

  • 5-6 червня — онлайн-конференція з клієнтського досвіду (пітчинг СХ-кейсів)
  • 20 червня — «Оскар» клієнтського досвіду в Україні — Церемонія нагородження переможців Ukrainian CX Excellence’2025

Це події, які варто відвідати, якщо ви:

  • шукаєте рішення, як покращити клієнтський сервіс онлайн і офлайн
  • бажаєте зрозуміти поведінку своїх клієнтів і стати Lovemark для них
  • впроваджуєте цифрові інструменти та AI для розвитку клієнтської бази
  • працюєте над сервіс-дизайном і зростанням через клієнтський сервіс
  • хочете зробити контакт-центр компанії точкою довіри і прибутку
  • розумієте, що досвід ваших працівників — сильніший клієнтський сервіс.

Що на вас чекає на подіях МАРАФОН КЕЙСІВ UKRAINIAN CX EXCELLENCE:

5–6 червня — онлайн-конференція, що складається з найновіших практичних кейсів про клієнтський сервіс. 2 дні, 13 номінацій, 60+ суто практичних кейсів від компаній, які вже впровадили сучасні CX-рішення. Стратегії, шляхи впровадження, факапи та вивчені уроки, показники результатів. Серед компаній-номінантів — WOG, Comfy, UKRSIBBANK, Нова пошта, МХП, Ощадбанк, Дніпро-М, OLX, Pizza Day, BAO Group, UKLON та десятки інших.

20 червня — Церемонія нагородження переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду (UCXE’2025). Нагородження найкращих кейсів року в ключових категоріях: клієнтський досвід онлайн і офлайн, кращий сервіс у контакт-центрах, кращі кейси з сервіс-дизайну, інклюзивності, персоналізованого досвіду, клієнтський досвід у B2B, Employee Experience тощо.

Що ви отримаєте?

  • Доступ до актуального досвіду та трендів
  • Отримаєте ідеї, як масштабувати те, що вже працює
  • Повернетеся з рішеннями, які можна впроваджувати відразу
  • Нетворкінг з професіоналами індустрії клієнтського досвіду
  • Надихаючий імпульс для трансформацій у вашій команді

Всеукраїнська Премія з клієнтського досвіду’2025 організована KA Group за підтримки генеральних партнерів — Нової пошти, Ощадбанку, 4Service

Не пропустіть шанс інвестувати у клієнтський досвід компанії і зростання команди, яка потребує нових знань і натхнення сильними прикладами!

Наші читачі можуть скористатися промокодом PROMOUCXE на знижку 10%!

Читати на The Page