У рейтингу політичних інфлюнсерів виявлені накрутки на користь Тимошенко та Мосейчук
The Page змушений анулювати частину проміжних результатів «Рейтингу політичних інфлюенсерів» через підозрілу активність у голосуванні за Юлію Тимошенко та Наталію Мосейчук.
З вечора 11 березня до 14:00 дня 12-го голоси за кандидатуру Тимошенко злетіли з менше 1000 до 44,8 тис.
Більше того, за чотири години на четверту позицію з 11,3 тис. голосів вийшла Мосейчук, яка до ранку була десь на передостанніх позиціях.
Топ-6 рейтингу політичних інфлюенсерів The Page на 10:00 ранку 12 березня 2024
Топ-6 рейтингу політичних інфлюенсерів The Page на 14:00 12 березня 2024
Проаналізувавши логи заходів на сторінку голосування, організатори виявили факти, які безальтернативно вказують на накручування технічними засобами. Наприклад, з однієї конкретної IP-адреси (в домені datacamp.co.uk) було зареєстровано 36 851 запит на сторінку голосування.
Варто зауважити, що редакція The Page не звинувачує у накручуванні конкретних учасниць рейтингу. Це міг зробити як якийсь занадто палкий їхній прихильник – так і навпаки, палкий противник.
Більше того, у нас є вагома причина вважати, що головна мета накруток – дискредитувати саму ідею рейтингування взагалі.
Редакція скасовує ці накрутки і не буде їх враховувати.
Результати голосування по двох кандидатах до вечора 12 березня будуть повернені до рівня станом на вечір 11 березня.
Ми й надалі пильно слідкуватимемо за ходом голосування, щоб протистояти новим спробам накручування.
Нам дуже прикро, що навіть у рейтингу політичних інфлюенсерів люди не готові голосувати чесно. Також відкритим залишається питання достовірності будь-яких політичних рейтингів: чи можна вважати об’єктивними опитування, якщо різні політичні сили одразу перетворюють їх на змагання технічних спроможностей та накруток заради мобілізації електорату?
Нагадуємо, голосування стартувало 8 березня та триватиме до 1 квітня.
Також The Page додає кандидатів, яких запропонували читачі, якщо наша перевірка показує відповідність критеріям: кількість підписників, охоплення та перегляди матеріалів інфлюенсерів з-поміж українських політиків, аналітиків, експертів, політичних оглядачів на платформах Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, X.