Facebook Pixel

Податківці незабаром розпочнуть перевірки: як підприємцям зареєструвати РРО

З 1 жовтня в Україні повертаються перевірки застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Тому тим підприємцям, які лише збираються працювати з РРО, потрібно знати процедуру реєстрації цього приладу.

Про це йдеться на порталі «Дія».

Як зареєструвати РРО

Юридична особа або фізична особа-підприємець можуть подати заяву на отримання такої послуги особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) до відповідних органів. Також заповнити заяву на реєстрацію РРО можна онлайн за допомогою Електронного кабінету платника податків.

Для отримання послуги підприємцям потрібно надати певний пакет документів, а саме:

Подати заяву про реєстрацію/перереєстрацію РРО можна до контролюючого органу за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.

Також при реєстрації в контролюючих органах РРО присвоюється фіскальний номер. Це 10-розрядний числовий порядковий номер реєстраційного запису в інформаційно-телекомунікаційній системі ДПС відповідно до алгоритму його формування.

За що штрафуватимуть підприємців з 1 жовтня

В Україні встановлені певні умови, за яких платників податків можуть штрафувати за невиконання вимог щодо РРО. Таким чином, нарахувати штраф можуть у випадку:

  • продажі підакцизних товарів;
  • купівлі/продажу іноземної валюти;
  • організації та проведенні азартних ігор.

Проте, під час воєнного стану існують певні винятки. Покарання не торкнеться платників податків, які:

  • здійснюють господарську діяльність на тимчасово окупованих територіях України;
  • діють на територіях з активними бойовими діями;
  • працюють на територіях, де існує ймовірність бойових дій.

Тобто, за порушення при застосуванні РРО податківці не нараховуватимуть штрафи підприємцям, які працюють у специфічних умовах.

Подякувати 🎉