Швейцарська компанія Nestle використовуватиме для упаковки своєї продукції пластик, придатний для переробки, і витратить на це до 2 млрд швейцарських франків ($2,1 млрд).
Оскільки більшість видів пластику для упаковки харчових продуктів є непридатною для переробки, компанія навіть створить інвестиційний фонд у розмірі майже $260 млн для фінансування стартапів, які розробляють нові пакувальні матеріали, що можна переробляти, передає «Інтерфакс-Україна».
«Виробництво безпечного для харчових продуктів пластика — великий виклик для нашої галузі», — вважає головний виконавчий директор Nestle Марк Шнайдер.
2018 року компанія взяла зобов'язання повністю перейти на використання упаковки, придатної для переробки або вторинного використання, до 2025 року.
Також до 2025 року Nestle планує знизити первинне споживання пластику на третину та збільшити використання пакувальних матеріалів, які можна переробляти, до 2 млн тонн.
Nestlé належать 448 фабрик і промислових підприємств у більш ніж 83 країнах світу. У Групі компаній працює понад 280 тисяч чоловік. Асортимент Nestlé постійно розширюється і налічує близько 8500 всесвітньо відомих торгових марок.
На українському ринку компанія просуває продукцію торгових марок NESCAFÉ, Nesquik, Coffee-mate, Nuts, KitKat, Lion, Purina, Gerber, Bistrof, «Світоч», «Торчин» і «Мівіна», які користуються великою популярністю серед споживачів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також