Уся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях з 16 січня має бути тільки українською мовою — набули чинності норми статті 32 «мовного закону».
- Читайте також: Закон про мови набув чинності. Як він вплине на бізнес
Друковані ЗМІ, що видаються однією з офіційних мов Євросоюзу, можуть розміщувати рекламу цією ж мовою.
Телерадіоорганізації зарубіжного мовлення, а також ті, які мовлять однією або декількома офіційними мовами Євросоюзу, поряд з українською можуть розміщувати рекламу офіційними мовами ЄС.
Порушення цих положень тягне за собою адміністративний штраф у розмірі 200-300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3,4-5,1 тис. грн, або $141,8-212,7). При першому порушенні покарання може обмежитись попередженням.
Контекст. 16 липня в Україні почав діяти закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Верховна Рада ухвалила його ще 25 квітня. Тоді його підтримали 278 народних депутатів. Перед тим нардепи подали до законопроєкту понад 2 тис. поправок.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Не один у полі: як бізнес-комʼюніті допомагає підприємцям масштабуватися
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист