Мобільний оператор lifecell категорично незгодний c висновками Антимонопольного комітету (АМКУ) щодо реклами послуг мобільного Інтернету четвертого покоління стандарту 4.5G і вважає, що такі дії негативно впливають на репутацію бренду. Про це йдеться у пресрелізі компанії.
У lifecell також заявили, що поки що АМКУ їм письмово не повідомив про рекомендації щодо «використання формулювання 4.5G у своїх комунікаціях».
У компанії зазначили, що 30 березня 2018 року запустили четверте покоління мобільного Інтернету стандарту 4.5G.

АМКУ у вівторок 24 грудня звинуватив lifecell у «домальовуванні» у рекламі послуг мобільного Інтернету стандарту 4.5G. Комітет також зобов'язав оператора вказувати існуючий зараз стандарт 4G.
У квітні 2019-го комітет закрив справу проти трьох мобільних операторів («Київстару», «Vodafone Україна» і lifecell), порушену за фактами недобросовісної реклами.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також