Заміський комплекс бізнес-класу Park Lake City від групи компаній DIM здобув перемогу у номінації «Житловий комплекс року (реалізовано)» на головному архітектурно-девелоперському конкурсі «Творець Року 2025».
Церемонія нагородження відбулася 4 червня 2025 р. в рамках щорічного Українського Будівельного Конгресу, що проходив у КВЦ «Парковий» у Києві.

Фото надане партнером
Цьогоріч на конкурс було представлено понад 300 робіт. Відбір переможців здійснювало незалежне журі та кваліфікаційна комісія, до складу якої увійшли провідні архітектори України: Віктор Кудін, Дмитро Васильєв, Юліан Чаплінський, Дмитро Аранчій, Марко Савицький, Анна Іскіердо, Андрій Миргородський та інші.
«Це визнання багаторічної роботи всієї команди DIM. Ми створюємо по-справжньому якісні проєкти — зі своєю філософією, глибиною та виразною естетикою. Висока оцінка комплексу Park Lake City провідними архітекторами України — це потужна підтримка й мотивація продовжувати створювати простори, що продовжують життя», — Олександр Насіковський, керуючий партнер групи компаній DIM:
Park Lake City — перший заміський комплекс бізнес-класу нової формації, розташований всього за 15 хвилин від Києва.
Комплекс оточений природою, а з вікон квартир відкриваються чудові краєвиди на навколишні пагорби та власну водойму. Навколо водойми розташована прогулянкова зона у 1,5 км, з біговими доріжками, релакс-парком і барбекю зонами.
Преміальний благоустрій, власна артезіанська свердловина, дитячі та спортивні майданчик та розвинена інфраструктура забезпечують мешканцям максимальний комфорт і якість життя.
Наразі група компаній DIM продовжує реалізацію 8 будинків кварталу Park Lake City VITA, завершення будівництва яких заплановано у 2025-2026 роках.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Матеріали, розміщені в рубриці «Новини компаній», є прес-релізами. Редакція не несе відповідальності за зміст розміщених в цій рубриці матеріалів.
Читайте також
Креатив як експортна стратегія: як українським компаніям виходити на інші ринки