Столичний виробник хлібобулочних виробів «Київхліб» хоче позбавити компанію «Еконія» права на випуск дитячої води під торговою маркою «Малятко», яка належить їй ще з 2002 року.
Як свідчить текст позову, поданого до Господарського суду Києва, «Київхліб» просить зупинити реєстрацію свідоцтва права на використання цього знака для «Еконії». Але зупинка буде стосуватися тільки виробництва кави, чаю, какао, цукру, рису, борошна і хліба, морозива, солодощів, дріжджів, меду та інших харчових товарів, пише liga.net.
Згідно з інформацією у базі даних «Укрпатенту», знак реєстрації ТМ дійсний, продовжити його «Еконія» зможе у 2029 році. Але «Київхліб» стверджує, що виробник води нібито не використовував цей бренд протягом останніх п'яти років. У компанії ж заперечують цю інформацію.
В базі «Укрпатенту» можна знайти близько 70 заявок «Київхліба» на реєстрацію різних торгових марок. Однак ТМ «Малятко» серед них немає. Левова частка заявок подана «Київхлібом» у 2018-2019 роках, коли питання інтелектуальної власності для компанії загострилося через суперечки з Roshen.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також