Facebook Pixel

Уряд удосконалив роботу електронного каталогу ProzorroMarket

Уряд вдосконалив роботу електронного каталогу ProzorroMarket

Уряд вдосконалив роботу електронного каталогу ProzorroMarket

Кабінет міністрів України ухвалив постанову, завдяки якій відтепер єдиним інструментом для проведення закупівель у Prozorro Market стане запит пропозицій. Про це повідомляє пресслужба Мінекономіки.

Quote«Основна докорінна зміна полягає в тому, що тепер усі закупівлі в Prozorro Market відбуватимуться через запит пропозицій. Інструмент запиту пропозицій у Prozorro Market, як і раніше, дасть змогу замовникам швидко закривати свої потреби без підготовки тендерної документації», — пояснює заступник міністра економіки України Надія Бігун.

У середньому така закупівля триватиме до 10 днів. Замовник завжди отримуватиме вигідні пропозиції, адже замовлення отримає той, хто зможе запропонувати найкращу ціну.

Раніше в разі закупівель до 100 тис. грн можна було робити прямі замовлення в каталозі. Фактично процес закупівель був схожий на здійснення покупок у звичайному інтернет-магазині. Утім, дослідження та опитування користувачів показали, що вказані ціни не завжди відповідали наявності тих чи інших товарів у постачальників. Тому саме запит дає змогу отримувати актуальніші пропозиції від бізнесу та кращі ціни.

Відтепер замовники, які вирішили купити необхідний товар у Prozorro Market, незалежно від суми закупівлі мають оголосити запит і вказати в ньому всі характеристики замовлення. І тоді постачальники чітко знатимуть усі деталі щодо умов постачання й нададуть актуальну ціну під конкретні умови замовника.

Ще одна зміна полягає в тому, що в замовленнях до 500 тис. грн замовники зможуть більш чітко вказати, який саме товар їм потрібен. Тобто замовник зможе визначати інформацію про потрібні йому характеристики товару, а також вказувати конкретні торговельні марки виробників продукції, які він бажає отримати.

У разі якщо вартість товару складає понад 500 тис. грн, запит пропозиції має містити інформацію про характеристики товару та їхні допустимі значення у відповідності до профілю каталогу. Також з’являється умова, що в такому випадку має бути щонайменше дві пропозиції від постачальників.

Для зменшення маніпуляцій із боку постачальників вводиться вимога надавати обов’язковий проєкт договору в запиті пропозиції. Також замовнику надається право відхилити пропозицію переможця, якщо він відмовляється підписувати договір, і перейти до розгляду наступної.

У новому порядку здійснення закупівель прибирається поняття профіль закупівлі, натомість вводиться поняття технічна специфікація. Це має прибрати деякі непорозуміння, що виникали під час комунікації продукту.

Подякувати 🎉