Facebook Pixel

Київське «Динамо» першим у світі переведе продаж квитків у NFT

ФК «Динамо» (Київ) першим серед великих спортивних клубів почне регулярний продаж квитків на матчі у вигляді невзаємозамінних токенів (NFT).

Вболівальники зможуть придбати NFT на маркетплейсі Binance за підтримки блокчейн-проєкту Moonwalk уже наприкінці червня 2021 року, повідомляє футбольний клуб.

«Уже наступного року десятки професійних клубів з усього світу, які виступають у різних видах спорту, використовуватимуть NFT як квитки та колекційні активи, але в історії світового спорту назавжди залишиться факт, що першим у світі це зробив саме ФК «Динамо» (Київ)», — заявив віцепрезидент футбольного клубу Марк Гінзбург.

Telegram Logo

Moonwalk і Binance NFT будуть ексклюзивними постачальниками NFT-квитків. Вболівальники «Динамо» зможуть придбати NFT-квитки лише на маркетплейсі Binance NFT. До початку сезону ексклюзивні NFT, що стосуються ігор, випустять на провідній NFT-платформі Binance NFT.

Придбавши квиток, вболівальники не лише матимуть право бути присутніми на матчі, але й отримають цінні призи та бонуси. «Динамо» за підтримки Moonwalk створить цифрову економіку разом із масштабною екосистемою токенів. Проєкт перебуває на стадії розроблення.

Згодом клуб планує продавати понад 25% загальної кількості квитків на домашні ігри у вигляді NFT. Протягом скороченого сезону 2019 — 2020 років клуб продав понад 400 тис. квитків на домашні матчі «Динамо» в НСК «Олімпійський».

Moonwalk — це платформа цифрової економіки, що дає змогу інтегрувати NFT і токени в різні напрямки: квитки на реальні й віртуальні події, електронну комерцію, ігрові скіни, винагороди клієнтам і платіжні системи. У січні 2021 року Moonwalk оголосила про намір створити для «Динамо» цифрову економіку, частиною якої буде всеосяжна екосистема токенів. Натепер проєкт на стадії розроблення.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter Cmd + Enter Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини