Французький виробник харчових продуктів Danone перейменує бренд молочних продуктів «Активіа» на російському ринку на «АктіБіо». Про це повідомили в пресслужбі компанії.
«Компанія Danone в росії ухвалила рішення про локалізацію міжнародного бренду «Активіа» під новою назвою «АктіБіо» на російському ринку. Зміни стосуватимуться лише назви бренду та дизайну пакування», — йдеться в повідомленні.
У Danone поясняють, що локалізація бренду дасть змогу компанії відновити інвестиції в розвиток і підтримку галузі молочних продуктів у росії. У компанії зазначили, що продукти під новим брендом «АктіБіо» вироблятимуть на тих самих заводах і за тією самою рецептурою, що й продукти «Активіа».
У жовтні 2022 року Danone заявила про плани вийти з російського бізнесу та передати виробництво продукції місцевому власнику. Можливими претендентами на російські активи компанії є виробники молока «Еконіва», Агрокомплекс ім. М. І. Ткачова та «Румелко» Володимира Лісіна, а також «Русагро» та «Черкізове». У квітні повідомлялося, що компанія може вивести міжнародні бренди Activia, Alpro, Actimel і Danone з російського ринку.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також