14 червня стало відомо, що The Coca-Cola Company подала три заявки на реєстрацію в росії товарних знаків — Coca-Cola, Sprite та Fanta. Ще вісім заявок направив Starbucks.
Про це пишуть росзмі.
Це робиться, за припущеннями експертів, щоб не втратити права на свої ключові бренди у рф та у майбутньому повернутися в росію.
![До офісу — або звільнення: чи спрацює метод «батога» в сучасній Україні? Опитування](https://images.weserv.nl/?w=290&h=160&fit=cover&url=https%3A%2F%2Fimages.thepage.ua%2Fstorage%2F290122%2Fzobrazhennya-2023-09-26-073834620.png%3Fv%3D1695703137)
У березні 2022 року, практично одразу після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, Coca-Cola оголосила про припинення діяльності в країні. Гендиректор компанії Джеймс Квінсі допускав повний вихід з російського ринку, але цього досі не сталося. Прибуток ТОВ «Мултон партнерс», російського підрозділу Coca-Cola HBC Holdings, у 2023 році сягнув 10,25 млрд рублів, що в чотири рази більше, ніж у 2022 році.
У березні 2022 року Starbucks повідомив, що засуджує неспровокований, несправедливий і жахливий напад росії на Україну та співчуває всім постраждалим. Тоді компанія зупинила бізнес на росії, зокрема відвантаження продукції. У травні 2022 року компанія пішла з ринку.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також