Під час «чорної п'ятниці» цьогоріч українці купили товарів через інтернет на 26% більше, ніж у період цієї акції торік.
Такого висновку дійшли в поштовому сервісі «Нова пошта».
«Пік кількості оформлених експрес-накладних припав на понеділок, коли українські інтернет-магазини підготували більшість замовлень до відправлення – у нашій системі було зареєстровано понад 1 млн посилок і вантажів за день», — повідомили в компанії.
Українці входять у смак «чорних п'ятниць»
Купують у період масштабних розпродажів переважно побутову техніку, електроніку, одяг, косметику і товари для дітей.
Також на основі кількості посилок з-за кордону в період «чорної п'ятниці» можна зробити висновок, що популярність іноземних інтернет-магазинів серед українських покупців цього року зросла на 36%.
У «Новій пошті» найбільш затребуваними іноземними магазинами в 2019 році назвали Amazon, eBay, 6pm, Victoria's secret, carter's.
Покупки під час розпродажів тільки ростуть
Більш системне дослідження, яке стосується як інтернет-продажів, так і офлайн-магазинів, провела компанія GfK. Згідно з її даними, у 2019 році загальний обсяг продажів на 29% перевищив минулорічні показники.
Українські продавці побутової техніки та електроніки за тиждень «чорної п'ятниці» отримали 3,4 млрд грн виручки, що на 234% більше, ніж за попередній.
У спільному дослідженні ринку інтернет-покупок компанія EVO, яка створює платформи для торгівлі в мережі, з'ясувала, що з січня по листопад 2019 року товарообіг збільшився на 17%, якщо порівняти з 2018 роком, і склав 76 млрд грн.
Контекст
- Американці в «чорну п'ятницю» купили товарів на $7,4 млрд.
- У день холостяків продажі Alibaba за неповний день вдесятеро перевищили український e-соммегсе за рік.