Facebook Pixel

В Україні створили застосунок для ритейлерів: Brave store дає змогу обслуговувати покупців без світла та зв’язку

Українська ІТ-компанія Datawiz спільно з Nielsen розробили для ритейлу спеціальний мобільний застосунок Brave store, який за відсутності електроенергії та зв’язку забезпечує безперервну роботу каси. Він доступний як на пристроях iOS, так і Android, інформує Асоціація ритейлерів України.

Компанія забезпечує безплатну інтеграцію, навчання та запуск за пару робочих днів. Після завантаження та активації Brave store касиру необхідно лише відкрити програму на своєму смартфоні/планшеті та завантажити прайс-лист у форматі Exel. Оновлювати його можна в щоденному або щотижневому режимі, водночас старий прайс буде стертий автоматично.

Водночас програма зберігає чеки та аналітику, дозволяє QR-зацію чеків для швидкого проведення в системі чи виведення чеків у вигляді barcode.

Ба більше, у Brave store інтегровано також сканер штрих-кодів, інтерактивний пошук товару за внутрішнім кодом, внесення ваги для вагового товару, можливість легко видаляти помилковий товар чи додавати коментар.

Як тривалі відключення впливають на виторг магазинів

У Nielsen підрахували, що через відключення на тривалий проміжок часу найбільше страждають магазини формату «біля дому». У середньому за день вони втрачають від 15 тис. до 150 тис. грн. Ця сума містить, окрім простою торговельної точки, також скорочення персоналу, недоотримані податки до бюджету та списання продукції або повернення її виробникам через псування.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉