Facebook Pixel

Мережа супермаркетів АТБ підвищить ціни на товари першої необхідності

Зростання закупівельних цін у постачальників змусило компанію «АТБ-Маркет» підняти ціни на продукти та товари першої необхідності. Ціни зросли для всіх операторів роздрібного ринку.

Продукти «борщового набору», до якого входять картопля, капуста, цибуля та морква, подорожчали на 35-128%. Водночас цукор піднявся у ціні на 8%, макаронні вироби — на 9,5%. Також зросла й ціна пшеничної крупи — на 11%, гречки — на 51%. Борошно та яйця зросли на 5% та 6% відповідно, повідомили у компанії.

Причиною підняття вартості товарів стало зростання витрат виробництва через заборону перебування великої кількості працівників в одному приміщенні в рамках карантину.

У компанії заявили, що прибуток підприємства залежить від об'ємів реалізації товарів, що дозволяє продавати їх з мінімальними націнками. Однак через ситуацію з постачальниками «АТБ» доводиться продавати товари майже за ціною закупівлі.

Контекст. Інтернет-ритейлер Rozetka спільно з АТБ і «Новою Поштою» запустили доставку продуктів харчування додому. Поки що формат тестують, і зараз він працює тільки в Дніпропетровській області. Якщо пілот пройде вдало, то доставку запустять по всій країні.

Подякувати 🎉