Зростання закупівельних цін у постачальників змусило компанію «АТБ-Маркет» підняти ціни на продукти та товари першої необхідності. Ціни зросли для всіх операторів роздрібного ринку.
Продукти «борщового набору», до якого входять картопля, капуста, цибуля та морква, подорожчали на 35-128%. Водночас цукор піднявся у ціні на 8%, макаронні вироби — на 9,5%. Також зросла й ціна пшеничної крупи — на 11%, гречки — на 51%. Борошно та яйця зросли на 5% та 6% відповідно, повідомили у компанії.
Причиною підняття вартості товарів стало зростання витрат виробництва через заборону перебування великої кількості працівників в одному приміщенні в рамках карантину.

У компанії заявили, що прибуток підприємства залежить від об'ємів реалізації товарів, що дозволяє продавати їх з мінімальними націнками. Однак через ситуацію з постачальниками «АТБ» доводиться продавати товари майже за ціною закупівлі.
Контекст. Інтернет-ритейлер Rozetka спільно з АТБ і «Новою Поштою» запустили доставку продуктів харчування додому. Поки що формат тестують, і зараз він працює тільки в Дніпропетровській області. Якщо пілот пройде вдало, то доставку запустять по всій країні.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!