Apple у 2019 році продала майже 31 млн смарт-годинників Apple Watch

Фото: pixabay.com

Американська корпорація Apple у 2019 році реалізувала 30,7 млн одиниць смарт-годинників, що на 36% (рік до року) більше, ніж у 2018 році (22,5 млн). Про це йдеться у дослідженні компанії Strategy Analitics.

Аналітики зазначили, що продажі швейцарських годинників у 2019 році знизилися на 13% – до 21,1 млн одиниць, як порівняти з показниками 2018 року (24,2 млн).

Головний аналітик Strategy Analitics Стівен Вальцер зазначив, що така ситуація склалася через кращі канали збуту Apple Watch та орієнтованість на більш молоду аудиторію, яка хоче мати диджиталізовані гаджети.

Також він відзначив, що для брендів, як-от Swatch, Tissot та TAG Heuer, стає все менше можливостей, щоб вплинути на ринок смарт-годинників.

Контекст. Apple збільшила квартальний прибуток на 11% – до $22,2 млрд. Про це свідчать підсумки першого кварталу фінансового року (закінчився 28 грудня 2019 року), згідно з якими корпорація отримала $91,8 млрд прибутку.

Як свідчать дані дослідницької компанії International Data Corporation, у третьому кварталі минулого року світові продажі переносних пристроїв збільшилися вдвічі та досягли 84,5 млн одиниць. Лідерами серед компаній стали Apple, Xiaomi, Samsung, Huawei та Fitbit.

Читати на The Page