АМКУ відкрив справу проти супермаркетів через підвищення цін на продукти

Антимонопольний комітет (АМКУ) відкрив справу проти супермаркетів та постачальників через суттєве підвищення цін на продукти. Згідно зі спостереженнями АМКУ, ціни на певні продукти та засоби індивідуального захисту синхронно зростали у різних мережах, що може свідчити про антиконкурентні дії учасників ринку. У разі підтвердження порушення комітет може накласти штраф у розмірі 10% обороту компанії за попередній рік.

Спеціалісти Київського обласного відділення комітету вже тиждень моніторять ціни у магазинах. Крім того, мережі повинні надати інформацію про закупівельні та роздрібні ціни. Інформацію про відпускні ціни нададуть компанії-постачальники, повідомив голова Київського відділення Олексій Хмельницький у Facebook.

Наразі справу розпочато проти таких мереж: Novus, Metro, Billa, Varus, «ЕКО маркет», «Ашан», «Велика Кишеня», «Сільпо» та АТБ. Серед компаній постачальників фігурують підприємства, як-от: «Світ овочів», «Гала Фудз», «Саркара-Груп», «Овочевий край», «Август-Кий», «Агроінвест-Логістик», «Агро-Овен», «Брокінтерком», «Перспектива», «Зовнішторгресурс», «Агробізнесвектор», «Інтер овочі», «Аттуаль», «Елітпрайм», «Авега-2018».

Контекст. Поки що деякі торговельні мережі піднімають ціни на товари першої необхідності. Мер Києва Віталій Кличко заявив, що міська влада не може контролювати це питання. Він звернувся до Антимонопольного комітету, аби той втрутився у ситуацію. За його словами, торгові мережі зараз використовують ситуацію, що склалася в умовах карантину, щоб заробити більше.

Напередодні мережа супермаркетів АТБ заявила про те, що підвищить ціни на товари першої необхідності. У компанії пояснили це тим, що підняти ціни їх змусило зростання закупівельних цін у постачальників. Згідно з даними АТБ, ціни зросли для всіх операторів роздрібного ринку.

Читати на The Page