Facebook Pixel

Легалізація гемблінгу сприяла зростанню ринку реклами на радіо

Вікторія Закревська
Заступниця голови Ukrainian Gambling Council з комунікаційних питань

Вже неодноразово йшлося, що легалізація сфери азартних ігор вигідна державі. Мова про вигоду як надходження до бюджету у вигляді податків і ліцензійних платежів, так і з погляду стимуляції інших секторів економіки. Яскраве підтвердження цього – зростання ринку реклами в Україні в 2021 році, яке випередило прогнози.

Одним із ключових драйверів такого зростання виявилася легалізація гемблінгу. Зокрема, легальні організатори азартних ігор суттєво вплинули на збільшення обсягів ринку реклами на радіо, обравши його одним із ключових каналів комунікації з цільовою аудиторією.

Так, згідно зі звітом із розвитку рекламної сфери в Україні за 2021 рік, який підготувала Всеукраїнська рекламна коаліція, цього року обсяг медіареклами на всіх каналах зростав швидше за прогнози. Особливо відзначилося радіо.

Така позитивна динаміка викликана, з одного боку, збільшенням кількості ліцензованих операторів азартних ігор протягом року, з іншого – тим, що гемблінгові компанії суттєво збільшили свої бюджети на рекламу на радіо.

Вибір гемблінг-операторами саме радіореклами — невипадковий, оскільки типовий слухач радіо (чоловік 39 років) є цільовою аудиторією представників грального бізнесу – букмекерів та онлайн-казино.

Варто зазначити, що зростання рекламного ринку відбулося на тлі того, що законодавець у серпні минулого року ухваленим законом № 768-ІХ «Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор» поставив дуже жорсткі вимоги до рекламодавців і виробників реклами.

Насамперед щодо того, де, в який час, на яких майданчиках може бути наявна і якою має бути реклама гемблінгу. Ці зміни були внесені до статті 22 закону України «Про рекламу» для того, щоб описати цивілізовані рамки для реклами азартних ігор. І рекламодавці, і ЗМІ змогли налагодити співпрацю в такий спосіб, що обсяги реклами збільшилися всередині законних рамок.

У зв'язку з цим не можна не згадати і «Меморандум про рекламу», підписаний членами Ukrainian Gambling Council, який є актом саморегуляції легальних організаторів азартних ігор: члени UGC взяли на себе зобов'язання слідувати додатковому до закону зведенню правил про рекламу в інтересах індустрії розваг, держави та суспільства.

Отже, приклад розвитку рекламного ринку в співпраці з легальними операторами гемблінгу — вчергове підтверджує тезу про те, що гральний ринок сприяє не тільки розвитку суміжних галузей і збільшенню податкових надходжень до державного бюджету, але й підвищенню стандартів ведення бізнесу.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]