Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Київський ЦУМ відкрив артсезон, присвячений українській культурі

ЦУМ відкрив вікна в українську народну творчість. Фото надане партнером

ЦУМ відкрив вікна в українську народну творчість. Фото надане партнером

Київський ЦУМ відкрив традиційний артсезон, який у 2022 році присвятив українській культурній спадщині та народному мистецтву.

Колекція народної творчості Музею Івана Гончара стала головним натхненням для створення вітрин ЦУМу.

Вітрини універмагу відображують народну архітектуру, косівську кераміку, обряди, гончарство, рушники, прикраси й традиційний побут.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
На вітринах ЦУМу можна побачити косівську кераміку

На вітринах ЦУМу можна побачити косівську кераміку

Під час підготовки до нового сезону команда універмагу занурилася в архіви та традиції, на яких ґрунтується українська культура, і зрештою зібрала унікальні предмети народної творчості з різних регіонів України.

Певні характерні елементи та деталі були відтворені вручну сучасними майстрами. Процес створення кожної з вітрин символічно втілив єдність України, об'єднавши роботу майстрів і підприємців із різних куточків країни.

Підписуйтесь на нас в Google News!

Розпис рукотворних копій косівської кераміки тривав 50 годин. Відтворення скрині 1909-го року з колекції музею – понад 24 години.

Розпис рукотворних копій косівської кераміки зайняв 50 годин

Розпис рукотворних копій косівської кераміки зайняв 50 годин

У вітрині «Гончарство» зібрано предмети з п’яти областей України — разом вони розповідають про традиційні форми української кераміки та гончарства.

У вітрині «Гончарство» зібрані предмети з п’яти областей України

У вітрині «Гончарство» зібрані предмети з п’яти областей України

20 снопів очерету було доставлено до Києва з Одеської області для створення декору вітрини «Народна архітектура», натхненної елементами української хати.

Свічник трійця, виготовлений із липи та оздоблений традиційним гуцульським орнаментом, — робота гуцульських майстрів, які створюють репліки автентичних стародавніх предметів.

Загалом у вітринах використано 3 кілометри стрічок, 100 кілограмів вівса та 12 видів сухоцвітів з околиць Києва.

Хату, що фігурує у відеовітрині на тему українського рушника, було відзнято на Полтавщині, де вона вже понад 100 років стоїть на території старого козацького хутора. Автентичну стріху господар відновлював власноруч, як колись робив його дідусь.

Хату, що фігурує у відеовітрині на тему українського рушника, було відзнято на Полтавщині

Хату, що фігурує у відеовітрині на тему українського рушника, було відзнято на Полтавщині

Quote«Традиційна народна культура виходить у сучасний простір міста й звучить актуально завдяки талановитим дизайнерським рішенням. Ми щасливі, що колекція Музею Івана Гончара надихнула команду ЦУМу. Цей проєкт елегантно й вишукано зав'язує цікавий діалог минулого із сучасним. Як бачимо, традиційна культура не вичерпує себе із часом, вона залишається джерелом і фундаментом, вона як ніщо інше нагадує нам про самих себе», – коментує Петро Гончар, директор Музею Івана Гончара.
Проєкт ЦУМу зав'язує діалог минулого із сучасним

Проєкт ЦУМу зав'язує діалог минулого із сучасним

Quote«Пізнаючи українську історію, традиції, народну творчість, ми пізнаємо самих себе, стаємо сильнішими. З вірою в перемогу та попри складнощі команда ЦУМу, як увесь український народ, стійко робить свою справу й надалі. Саме тому для нас було дуже важливо, щоб уже традиційний артсезон ЦУМу, що відкривається кожної осені, відкрився й цього року», – зазначає маркетинг-директорка «ЦУМ Київ» Маруся Коваль.

Дізнатися більше про кожну тему українського артсезону можна, зісканувавши QR-код на відповідній вітрині.

Для повного емоційного занурення в сюжети вітрин було розроблено унікальний музичний супровід, авторами та виконавцями якого стали представники молодіжного фольклорного гурту «Щука-Риба».

Вітрини ЦУМу стали вікнами в традиційну народну творчість

Вітрини ЦУМу стали вікнами в традиційну народну творчість

Та якщо зовні вітрини ЦУМу — вікна в традиційну народну творчість, усередині артсезон представляє чотири pop-up зони виробів сучасного українського дизайну від брендів, що надихаються народними мотивами, національною культурою та працюють у традиційних техніках.

Інсталяції, що розташовані на різних поверхах універмагу, є продовженням візуального оформлення головних вітрин універмагу.

Зануритися глибше в рідну культуру можна до кінця жовтня 2022

Зануритися глибше в рідну культуру можна до кінця жовтня 2022

Світлини експонатів із колекції Музею Івана Гончара також було використано для оформлення дизайну пакетів і подарункових сертифікатів ЦУМу.

Відвідати український артсезон в ЦУМі та зануритися глибше в рідну культуру можна до кінця жовтня 2022 року.

Матеріали, розміщені в рубриці «Новини компаній», є прес-релізами. Редакція не несе відповідальності за зміст розміщених в цій рубриці матеріалів.

Коментарі

Всі новини