Лише 8% споживачів вважають себе відданими прихильниками своїх улюблених брендів, інші активно шукають нові. Про це йдеться у глобальному дослідженні, проведеному компанією Nielsen.
У звіті зокрема зазначається, що через зростання рівня доходів споживачів покупці активно шукають нові бренди на ринках, що розвиваються. 42% респондентів відповіли, що їм подобається пробувати нові продукти, 49% — іноді пробують новинки, але все одно більше приділяють увагу перевіреним продуктам.
Ситуація в Україні
В Україні 27% українців часто пробують новинки. А 50% покупців нашої країни заявили, що зараз їм доступний більш широкий вибір брендів, аніж п`ять років тому.
«Попри те що український FMCG ринок вийшов з кризи, покупці за старою звичкою залишаються дуже чутливими до ціни. Україна знаходиться у топ-10 країн, для яких хороше співвідношення ціна/якість є вирішальним при перемиканні між брендами або при пробі нових продуктів», — заявила керівник групи відділу по роботі з клієнтами «Nielsen Україна» Тетяна Шевченко.
Ситуація у світі
В Африці і країнах Перської затоки 44% опитаних обирають бренди за співвідношенням ціна/якість. Приблизно так само респонденти відповіли у Північній і Латинській Америці, а також у Європі. А ось у Південно-Східній Азії визначальний фактор у виборі брендів — висока якість, незалежно від ціни (42%), а на 40% споживачів у цьому регіоні співвідношення ціна/якість все ж таки має вплив.
46% споживачів у світі готові придбати новий бренд, який ніколи до цього не пробували. Але на розвинених ринках північної Америки, Південно-Східної Азії та Західної Європи люди не дуже люблять купувати одяг нових брендів, оскільки вони звикли до широкого асортименту та різноманітності цінових пропозицій.
Фотогалерея
Фото: pxhere