Лише 8% споживачів вважають себе відданими прихильниками своїх улюблених брендів, інші активно шукають нові. Про це йдеться у глобальному дослідженні, проведеному компанією Nielsen.
У звіті зокрема зазначається, що через зростання рівня доходів споживачів покупці активно шукають нові бренди на ринках, що розвиваються. 42% респондентів відповіли, що їм подобається пробувати нові продукти, 49% — іноді пробують новинки, але все одно більше приділяють увагу перевіреним продуктам.
Ситуація в Україні

В Україні 27% українців часто пробують новинки. А 50% покупців нашої країни заявили, що зараз їм доступний більш широкий вибір брендів, аніж п`ять років тому.
«Попри те що український FMCG ринок вийшов з кризи, покупці за старою звичкою залишаються дуже чутливими до ціни. Україна знаходиться у топ-10 країн, для яких хороше співвідношення ціна/якість є вирішальним при перемиканні між брендами або при пробі нових продуктів», — заявила керівник групи відділу по роботі з клієнтами «Nielsen Україна» Тетяна Шевченко.
Ситуація у світі
В Африці і країнах Перської затоки 44% опитаних обирають бренди за співвідношенням ціна/якість. Приблизно так само респонденти відповіли у Північній і Латинській Америці, а також у Європі. А ось у Південно-Східній Азії визначальний фактор у виборі брендів — висока якість, незалежно від ціни (42%), а на 40% споживачів у цьому регіоні співвідношення ціна/якість все ж таки має вплив.
46% споживачів у світі готові придбати новий бренд, який ніколи до цього не пробували. Але на розвинених ринках північної Америки, Південно-Східної Азії та Західної Європи люди не дуже люблять купувати одяг нових брендів, оскільки вони звикли до широкого асортименту та різноманітності цінових пропозицій.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Фотогалерея

Фото: pxhere

Читайте також