Facebook Pixel

Покупці всього світу активно шукають заміну перевіреним брендам — дослідження Nielsen

Лише 8% споживачів вважають себе відданими прихильниками своїх улюблених брендів, інші активно шукають нові. Про це йдеться у глобальному дослідженні, проведеному компанією Nielsen.

У звіті зокрема зазначається, що через зростання рівня доходів споживачів покупці активно шукають нові бренди на ринках, що розвиваються. 42% респондентів відповіли, що їм подобається пробувати нові продукти, 49% — іноді пробують новинки, але все одно більше приділяють увагу перевіреним продуктам.

Ситуація в Україні

В Україні 27% українців часто пробують новинки. А 50% покупців нашої країни заявили, що зараз їм доступний більш широкий вибір брендів, аніж п`ять років тому.

Quote«Попри те що український FMCG ринок вийшов з кризи, покупці за старою звичкою залишаються дуже чутливими до ціни. Україна знаходиться у топ-10 країн, для яких хороше співвідношення ціна/якість є вирішальним при перемиканні між брендами або при пробі нових продуктів», — заявила керівник групи відділу по роботі з клієнтами «Nielsen Україна» Тетяна Шевченко.

Ситуація у світі

В Африці і країнах Перської затоки 44% опитаних обирають бренди за співвідношенням ціна/якість. Приблизно так само респонденти відповіли у Північній і Латинській Америці, а також у Європі. А ось у Південно-Східній Азії визначальний фактор у виборі брендів — висока якість, незалежно від ціни (42%), а на 40% споживачів у цьому регіоні співвідношення ціна/якість все ж таки має вплив.

46% споживачів у світі готові придбати новий бренд, який ніколи до цього не пробували. Але на розвинених ринках північної Америки, Південно-Східної Азії та Західної Європи люди не дуже люблять купувати одяг нових брендів, оскільки вони звикли до широкого асортименту та різноманітності цінових пропозицій.

Подякувати 🎉
Фотогалерея
Фото: pxhere

Фото: pxhere

Фото: pxhere Thumb