Porsche 911 Targa: презентація з четвертої спроби

Шваби вирішили не чекати на скасування карантину і приєдналися до онлайн-тренду презентацій. Сьогодні відбудеться показ першої з трьох новинок Porsche плюс дебют фірмового інтернет ТБ-каналу 9:11 Magazin як платформи для подібних заходів.

Ведучими віртуальної церемонії (її можна подивитися на www.911-magazin.porsche.de) стануть один з топів компанії Франк-Штеффен Валлізер, амбасадор марки Марія Шарапова та гонщик заводської команди Йорг Бергмайстер.

«Porsche завжди дотримувалася не тільки мов, але й знакових форматів, – коментує новий досвід гер Валлізер. – Так, коронавірус зруйнував усі плани. Ми хотіли показати машину на автошоу в Пекіні, але дати його проведення сильно змінилися. Тоді ми перенесли прем'єру на наш тенісний турнір до Штутгарта, але його скасували. Задумали прем'єру в музеї, але через епідемію він закрився. Останніми тижнями світ став більш цифровим, тож з цією прем'єрою ми в тренді».

Через постійні перенесення презентації та розлогу доводочну програму зовнішність новітньої «тарги» (911/992) вже є більш-менш відомою. Шпигунам ще взимку вдалося сфотографувати тестові екземпляри поблизу полярного кола. Крім того, в неділю у соцмережах з'явилося кілька студійних фото новинки. Жодних сюрпризів і в частині алгоритму перетворення закритого спорткара на відкритий. Сервоприводи так само підіймають і зрушують заднє скло, потім укладають під нього панель даху і повертають скло назад. Уся процедура займає рівно 19 секунд.

Спочатку будуть доступні два виконання: 911 Targa 4 (385 к. с., 450 Нм, 289 км/год, 4,2 с) і 911 Targa 4S (450 к. с., 530 Нм, 304 км/год, 3,6 с). Обидва з 3-літровими опозитними «турбошістками» з двома турбокомпресорами, 8-діапазонними «роботами» PDK та «інтелектуальними» повнопривідними трансмісіями.

Восени Porsche покаже екстремальнішу версію — 480-сильний 911 4 GTS. Плюс до кінця року очікуються щонайменше дві більш драйверські модифікації «тарги»: pure-виконання з приводом тільки на задню вісь і трек-кар з розвиненим аеродинамічним пакетом, ефективнішою гальмівною системою і кріпленням коліс центральною гайкою.

Наступна новинка концерну – ретро-версія 911 – також буде представлена на вебплатформі 9:11 Magazin 26 травня. Ведучі презентації повідають зокрема і про рефрени, що надихали компанію на випуск спецсерії, яка поєднує сучасні технології з дизайнерськими елементами минулого.

2 червня дизайнер марки Іво ван Хультен, директор департаменту Special Vehicle Борис Апенбрінк і фахівець з «персоналізації та класики» Олександр Фабіг розкажуть про нюанси, особливості та переваги лімітованих версій Porsche.

Читати на The Page