Життя

Усі номінанти на премію Future Generation Art Prize 2021 від PinchukArtCentre

PinchukArtCentre представив виставку номінантів 6-ї премії Future Generation Art Prize. The Page Style роздивилося всі роботи.

PinchukArtCentre представив виставку номінантів 6-ї Премії Future Generation Art Prize. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Цього року до переліку номінантів потрапили: Алекс Бачинський-Дженкінс (Велика Британія), Вендімагейн Белете (Ефіопія), Мінья Б’яб’яні (Гваделупа), Ріндон Джонсон (США), Агата Інгарден (Польща), Бронвін Кац (ПАР), Лап-Сі Лам (Швеція), Міре Лі (Південна Корея), Поль Махекі (Франція), Ліндсі Мендік (Велика Британія), Генріке Науманн (Німеччина), Педро Невес Маркес (Португалія), Фріда Орупабо (Норвегія), Андрес Перейра Пас (Болівія), Тереса Солар (Іспанія), Азіз Хазара (Афганістан), Хо Рей Ан (Сінгапур), Тревор Йонг (Китай), а також колективи художниць і художників Ханна Квінлан і Роузі Гастінгс (Велика Британія), Ярема Малащук і Роман Хімей (Україна), Калла Хенкел і Макс Пітегофф (США).

Володаря головної премії визначать у грудні. Він отримає $100 тис. ($60 тис. — як грошову винагороду та $40 тис. — як інвестицію в його художню практику). Також журі обере до 5 призерів, між якими розділять спеціальну премію на загальну суму $20 тис.

Фріда Орупабо

Робота Фріди Орупабо. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Фріда Орупабо досліджує теми раси, статі, ідентичності, сексуальності та постколоніалізму. До роботи «Дві жінки» увійшли дванадцять колажів. Щоденно колажі переставляють, створюючи в глядачів враження, що вони впливають на хід оповіді.

Генріке Науманн

Робота Генріке Науманн. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Генріке Науманн, відтворюючи інтер'єри та декор 1990-х та 2000-х років, досліджує наслідки об'єднання Східної та Західної Німеччини.

Вендімагейн Белете

Робота Вендімагейна Белете. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Вендімагейн Белете будує роботу на концепції епігенетичної спадковості, тобто спогадів, що передаються через покоління. Тут представлено архівні портрети часів Другої італо-ефіопської війни 1935-1941 років. Ефіопія здобула перемогу й отримала визнання як країна, що ніколи не була колонізованою.

Азіз Хазара

Робота Азіза Хазара. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

У відеоінсталяції «Дугове відлуння» Азіз Хазара показує хлопчиків, які чинять опір сильному вітру. Дія відбувається на тлі гірського ландшафту Кабула. Робота є втіленням боротьби кількох поколінь жителів Афганістану в нескінченій війні. А ще символізує людей, котрі не згодні із системою, яка є набагато сильнішою за них.

Поль Махекі

Робота Поля Махекі. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Поль Махекі шукав натхнення в радіохімії. Кожна планета видає певний звук, який утворений частотами, що випромінюють електромагнітні поля планет і зірок. У роботі «Коли тіла розчинялися в ефірі, сфери співали ноти небес» митець танцює під звуки Місяця.

Ханна Квінлан і Роузі Гастінгс

Робота Ханни Квінлан та Роузі Гастінгс. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Ханна Квінлан і Роузі Гастінгс досліджують історію, політику та естетику ЛГБТК+ культури. Серія «Громадські справи» викриває нерівність між привілейованими та дискримінованими групами у квір-спільноті.

Ліндсі Мендік

Робота Ліндсі Мендік. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Інсталяція Ліндсі Мендік «Не можу відвести від тебе очей» була натхненна фільмом жахів «Виводок». Тут зібрано всі страхи щодо материнства. Художниця критикує негативне ставлення суспільства до жінок, які ухвалюють рішення не мати дітей.

Міре Лі

Работа Міре Лі. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Міре Лі показує вигаданий організм, створений з опалубки, за допомогою якої зазвичай будують фасади: її збирають на початку будівництва, а коли здають об'єкт, розбирають, щоб потім використовувати знову. Опалубки немов дають життя новим бетонним конструкціям, накопичуючи в собі сліди всіх будівництв.

Мінья Б'яб'яні

Робота Мінії Б'яб'яні. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Мінья Б'яб'яні досліджує історію Гваделупи, де залишило свої сліди багаторічне рабство. Як великі держави все ще контролюють свої колонії, так і Мінья керує шляхом глядачів, у певний спосіб розставляючи в залі об'єкти з рідної країни.

Тереса Солар

Робота Тереси Солар. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

У роботі «Посилений вітер» Тереса Солар розглядає кістку як порожнисту структуру, носій тканин, вен і клітинних сполучень. Художниця порівнює кістки із засобами для пересування — каяками, а також з музичними інструментами — флейтами.

Тревор Йонг

Робота Тревора Йонга. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Тревор Йонг представив дві роботи. Підвішені до стелі дерева символізують людей, які співіснують у спільному середовищі й мусять взаємодіяти один з одним. Маленькі лампочки — це метафора присутності безлічі різних видів живих істот навколо нас.

Агата Інгарден

Робота Агати Інгарден. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Агата Інгарден створила інсталяцію зі списаних вікон офісної будівлі в Києві, щоб дослідити нашарування скульптурних елементів.

Лап-Сі Лам

Робота Лап-Сі Лам. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Лап-Сі Лам досліджує інакшість, метафізичність і технології. У роботі «Фантомний бенкет» розповідається історія офіціантки, яка зникла в дзеркалі й потрапила до іншого виміру.

Ріндон Джонсон

Робота Ріндона Джонсона. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Інсталяція, що заснована на романі Ріндона Джонсона «Гуркіт». У цій книжці немає військових конфліктів, не існує голоду й насилля, а герої не мають гендерних відмінностей.

Калла Хенкель і Макс Пітегофф

Робота Калли Хенкель та Макса Пітегоффа. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Калла Хенкель і Макс Пітегофф представили відеороботу Paradise, яку зняли у власному TV-барі в Берліні. Дія відбувається у 2023 році. За сюжетом керівник бару хоче перетворити заклад на місцевий канал новин. Ролі у фільмі виконують співробітники TV- бару, відвідувачі та сусіди.

Андрес Перейра Пас

Робота Андреса Перейри Паса. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Андрес Перейра Пас створював малюнки одразу після пробудження, перебуваючи в стані між сном і реальністю. У такий спосіб художник досліджував стан, коли в людини розмиті поняття ідентичності й особистості.

Педро Невес Маркес

Робота Педро Невеса Маркеса. Фото: pedronevesmarques.com

Педро Невес Маркес досліджує питання гендеру та статі, технології та науки, природного та штучного. Короткометражний фільм «Середні віки» розповідає історію пар, які стикаються з кризою сексуальності та періодом у житті, коли постають думки про продовження роду.

Алекс Бачинський-Дженкінс

Робота Алекса Бачинського-Дженкінса. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Алекс Бачинський-Дженкінс представив хореографічну роботу «Федеріко». За допомогою жестів і дотиків тут показано структуру та політику бажання.

Ярема Малащук і Роман Хімей

Робота Яреми Малащука та Романа Хімея. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Ярема Малащук і Роман Хімей представили відеороботу. Дія відбувається на території заводу «Промприлад» в Івано-Франківську. Більшу частину заводу зараз займає креативний кластер, що є метафорою нашого сьогодення.

Бронвін Кац

Робота Бронвін Кац. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Бронвін Кац створила нову мову, подібну до зниклого південноафриканського діалекту. Художниця візуалізує мову і надає глядачам можливість знайти в її роботі нові сенси.

Хо Рей Ан

Робота Хо Рея Ана. Фото: Максим Білоусов / PinchukArtCentre

Робота Хо Рея Ана розповідає про історію розвитку текстильної промисловості в Китаї, намагаючись деполітизувати одну з ключових галузей і позбавити її ідеологічного складника.

Читати на The Page

Життя

День Незалежності України. Топ-15 музеїв Києва: де провести вихідні

Життя

Журі обрало переможця міжнародної премії Future Generation Art Prize 2021

Життя

PinchukArtCentre оголосив номінантів на Премію PinchukArtCentre 2022