Мода

Fendace: бренди Versace та Fendi провели спільний показ на тижні моди в Мілані

Бренди Versace та Fendi провели спільний показ на тижні моди в Мілані. Задля нього дизайнерам Донателлі Версаче та Кіму Джонсу довелося обмінятися ролями, адже кожен з них зробив колекцію для іншого бренду.

Джонс і Версаче експериментували з монограмами та логотипами, а також з характерними декоративними елементами, на кшталт принтів у вигляді вензелів чи золотих ланцюжків.

До колекції увійшли як чоловічі, так і жіночі образи. На подіум вийшла ціла когорта супермоделей, зокрема Наомі Кемпбелл, Кейт Мосс, Джіджі Хадід, Адут Акеч, Амбер Валета, Шалом Харлоу та інші.

Кім Джонс розповів: під час однієї спільної вечері дизайнери подумали, що «було б непогано повеселитися» — так виникла ідея, яка зрештою і породила Fendace.

«Це був ідеальний дизайн: ми розробили Versace, а вона (Донателла — ред.) Fendi. Пам'ятайте, що ці два модні будинки не належать одній компанії: ми зробили це як друзі, з поваги одне до одного. Це ніколи не планувалося як комерційний захід», — зауважив він.

Раніше подібну колаборацію вже показали Gucci та Balenciaga. Проте, на відміну від Fendace, обидва ці бренди входять до складу одного конгломерату — Kering.

Читати на The Page

Життя

Відповідь на «Дім Gucci». Сім'я Гуччі випустить власний серіал про історію бренду

Мода

Джаред Лето, Майлі Сайрус та Снуп Доґґ знялися у рекламній кампанії Gucci

Мода

Met Gala 2022: ніжно-жовтий — головний колір сезону