Найстаріший фрацузький модний дім Lanvin призначив головного директора з маркетингу бренду Theory Сіддхартху Шукла новим заступником генерального директора. Він керуватиме розвитком бізнесу, стратегією продукту, цифровим вдосконаленням та позиціонуванням бренду.
Шукла буде підпорядковуватися голові бренду Джоанн Ченг і працюватиме разом із заступницею гендиректора з Азії Грейс Чжао. У 2018 році китайська компанія Fosun придбала Lanvin.
Хоча група не має досвіду в управлінні брендами високої моди, вона намагається використовувати свій досвід і зв'язки на китайському ринку, щоб відновити положення Lanvin на ринку.
Шукла замінив Арно Базена, досвідченого менеджера з мерчандайзингу в Chanel і Dior, який приєднався до Lanvin на посаді заступника генерального директора лише у вересні 2021 року.
Зображення на обкладинці: Фото: Lanvin.com