Мода

Зоозахисники розкритикували Gucci за використання тигрів у рекламі бренду

Всесвітнє товариство захисту тварин у США закликає італійський модний дім Gucci припинити використання диких тварин у своїй рекламі. Про це повідомляє WWD.

Напередодні бренд випустив нову капсульну колекцію, присвячену святкуванню року Тигра. У рекламній кампанії, розробленій креативним директором Алессандро Мікеле та фотографом і режисером Анджело Пеннетта, зняли справжніх тигрів.

Однак у товаристві захисту тварин вважають, що в такий спосіб Gucci подає поганий приклад, рекламуючи тигрів як домашніх тварин і предмет розкоші, тоді як йдеться про диких тварин. Рік Тигра, наголошують в організації, має підвищити поінформованість людей про те, що ці тварини потребують захисту.

Водночас у Gucci запевняють, що під час зйомок реклами на майданчику були присутні представники незалежної організації зоозахисту American Humane. Вони переконалися в тому, що жодна тварина не постраждала.

За словами представників бренду, тигрів відзняли в окремому безпечному середовищі відповідно до політики модного дому. Але у Всесвітньому товаристві захисту тварин зазначають, що навіть за таких умов тигри однаково відчували стрес, що є абсолютно неприйнятним.

Зображення на обкладинці: Unsplash

Читати на The Page

Життя

Відповідь на «Дім Gucci». Сім'я Гуччі випустить власний серіал про історію бренду

Мода

Джаред Лето, Майлі Сайрус та Снуп Доґґ знялися у рекламній кампанії Gucci

Мода

Met Gala 2022: ніжно-жовтий — головний колір сезону