Facebook Pixel

Dior допоможе клієнтам позбутися зайвої ваги. Бренд представив нову концепцію pop-up магазинів

Мода

Французький люксовий бренд Dior розгортає серію pop-up магазинів, де представить колекцію спортивного одягу Dior Vibe та власне спортивне спорядження. Про це пише WWD.

Колекцію Dior Vibe, створену Марією Грацією К'юрі, уперше показали ще в червні минулого року на стадіоні в Афінах, де відбулися перші сучасні Олімпійські ігри. До неї увійшли, зокрема, легінси, спортивне бра, шорти, анораки з капюшоном і кросівки.

Крім того, у колаборації з італійською компанією Technogym бренд розробив розумну бігову доріжку, мультифункціональну лавку для тренувань і гімнастичний м'яч. Спорядження представлене в білому кольорі та прикрашене зіркою Dior – щасливим талісманом засновника модного дому, а також написом Christian Dior із п'ятьма горизонтальними смугами контрастних відтінків.

Тепер Dior Vibe та спортивне спорядження можна буде придбати в pop-up магазинах бренду по всьому світу: у Беверлі-Хіллз, Шанхаї, Пекіні, Ченду, Тайбеї, Гонконгу, Сеулі, Бангкоку, Лондоні, Нью-Йорку, Токіо, Парижі та Мілані.

Зображення на обкладинці: Getty Images

Тенісистка Емма Радукану стала обличчям нової косметичної лінійки Dior Краса

Тенісистка Емма Радукану стала обличчям нової косметичної лінійки Dior

Аня Тейлор-Джой стала обличчям рекламної кампанії помади Dior Addict Краса

Аня Тейлор-Джой стала обличчям рекламної кампанії помади Dior Addict

Повернення «леопарда»: як легендарний принт знов став модним Мода

Повернення «леопарда»: як легендарний принт знов став модним