За рік у Києві демонтували понад 18 тисяч рекламних конструкцій

У рамках виконання закону про заборону на розміщення зовнішньої реклами на елементах благоустрою в Києві за 2019 рік демонтували понад 18 тисяч рекламних конструкцій.

Це на 7,2% більше, ніж у 2018 році, передає «Інтерфакс-Україна».

Власники зовнішньої реклами, яка потрапила під заборону, демонтували 61% всіх конструкцій. Над іншими працювали співробітники комунального підприємства «Київреклама».

У 2018 році в Києві демонтували майже 17 тис. рекламних конструкцій, а у 2017-му — 8,6 тис.

Контекст. Київрада у листопаді 2018 року заборонила розміщення рекламних засобів на елементах благоустрою та змінила правила встановлення та демонтажу зовнішньої реклами.

Під елементами благоустрою мається на увазі обладнання зовнішнього освітлення, покриття площ, вулиць, доріг, тротуарів, зелені насадження, стовпи, лавочки, покажчики, паркани та опорні стіни.

На зовнішній рекламі, яку можна розміщувати, має бути нанесене маркування з інформацією про розповсюджувача, його номер телефону, номер дозволу та термін його дії. Рекламні засоби без маркування підлягають демонтажу.

Читати на The Page