Як українці ставляться до відпочинку в умовах війни
Значна частина населення України позитивно ставиться до ідеї відпочинку під час війни і розглядає його як можливість переключитися від постійного стресу.
Про це йдеться в аналітичному звіті щодо вивчення загального ставлення українців до відпочинку в умовах війни, який українська дослідницька компанія Gradus підготувала з готельним оператором Ribas Hotels Group. Загалом в опитування взяла участь 471 людина віком 18-55 років, які проживають в Україні у містах 50К+, мають дохід середній та вище.
«Зокрема, наше дослідження показало, що близько 70-75% українців сприймають відпочинок як спокійний період, базований на прогулянках, оздоровленні, медитації та інших аспектах. Зараз спостерігається високий рівень позитивного ставлення до цього типу відпочинку», – зауважив Андрій Маренчук, СОО Ribas Hotels Group.
Варто зауважити, що більшість респондентів мають позитивне ставлення до відпочинку під час воєнного стану: 78% мають позитивне ставлення відпочинку в Україні поза межами дому; 56% мають позитивне ставлення до відпочинку за кордоном.
Згідно з дослідженням, 77% респондентів мали відпустку за останні 3 роки. 88% – не відмовляються від розгляду мати відпустку, якби була така можливість. Серед тих, хто мав відпустку за останні 3 роки: 49% відпочивали тільки в Україні, 46% – як в Україні, так і за кордоном.
«Одним з цікавих аспектів дослідження було вивчення того, як змінилися критерії обраного відпочинку під час війни. Виявлено, що українці зараз виявляють інтерес до нового напрямку відпочинку за кордоном, особливо в Польщі. Зараз це стає конкурентним ринком для відпочинку в Україні, особливо в зимовий період», – прокоментував Артур Лупашко, засновник Ribas Hotels Group.
Велика кількість українців, а особливо ті, які перебувають за кордоном через війну, розглядають відпочинок як компромісне рішення, яке поєднує зустрічі з друзями та родиною та можливість відкриття нових місць.
Можна зазначити, що в умовах війни українці залишаються активними в подорожах, шукають нові форми відпочинку та виявляють інтерес до відкриття нових локацій, особливо за кордоном.