Всупереч торговій війні. Nike збільшив прибуток завдяки продажам у Китаї

Фото: pixabay

Американська транснаціональна компанія Nike – виробник спортивного одягу та взуття – збільшила чистий прибуток і виручку в першому кварталі 2020 фінансового року. Як повідомили у прес-службі компанії, Nike заробив більше завдяки зростанню продажів у Китаї, попри торговельну війну США і КНР.

Чистий прибуток компанії за перший квартал 2020 фінроку (фактично він завершився наприкінці серпня 2019 року) — $1,4 млрд ($0,86 за акцію). За цей же період минулого року прибуток був $1,1 млрд ($0,67 за акцію).

Виручка за цей квартал склала $10,7 млрд, збільшившись на 7%.

В компанії зазначили, що чистий прибуток збільшився за рахунок зростання виручки та валової маржі.

Продажі Nike в КНР, Гонконгу та Тайвані у першому кварталі 2020 фінансового року підвищилися майже на 30% — до $1,7 млрд, а прибуток – на 33% (до $670 млн). Це без урахування курсових різниць, а також процентних і податкових виплат.

Зазначається, що в Північній Америці за минулий квартал продажі та прибуток компанії збільшилися всього на 4% і 2% відповідно.

У Європі, на Близькому Сході та в Африці продажі Nike за цей час склали 12%, а прибуток — 22%. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Латинській Америці продажі та прибуток збільшилися на 13% та 6% відповідно.

Читати на The Page