У «Антонові» прокоментували ситуацію з постачанням Ан-178 в Перу

Всі роботи з будівництва борту 006 Ан-178 йдуть по заданому плану. Стан програми будівництва та поставки літака Ан-178 для МВС Перу говорить про те, що проект може бути реалізований в задані терміни.

«Згідно з умовами контракту, літак повинен бути поставлений протягом 24 місяців після отримання першої оплати. На підприємстві проведено всі роботи по відведенню машини 006 під контракт для постачання літака на Перу», — заявив Віталій Читак, віце-президент підприємства «Антонов» в інтерв'ю Defense Express.

Для нової машини «Антонов» вже виготовив агрегати незмінної конструкції успадковані від сімейства літаків Ан-148/158.

«Це консольна частина крила літака, хвостове оперення — кіль і стабілізатор. Укомплектовані в повному обсязі системи управління механізмами крила — кермом напрямку і кермом висоти. Виготовлений центроплан літака і почалися роботи по виготовленню деталей фюзеляжу літака», — говорить Віталій Читак.

За його словами, всі необхідні комплектуючі, які не виробляються в Україні, будуть не російського виробництва. Зокрема, призначений для постачання в Перу літак буде оснащений авіонікою західних компаній.

Контекст. Державне зовнішньоторговельне підприємство «СпецТехноЕкспорт» 11 листопада 2019 року підписало контракт з Міністерством внутрішніх справ Республіки Перу щодо поставки багатоцільового транспортного літака Ан-178.

Контрактна угода передбачає виробництво, поставку та пакет послуг з навчання та гарантійного обслуговування.

Вчора, 16 грудня, народний депутат від «Слуги народу» Олександр Дубинськи, заявив, що Україна не може виконати контракт через відсутність цього борта і «намічається грандіозний скандал, адже контракт голосно розпіарили на міжнародному рівні».

Читати на The Page