Facebook Pixel

Онлайн-продажі товарів для дітей зросли вдвічі з початку року

Онлайн-продажі товарів для дітей зросли вдвічі з початку року

Онлайн-продажі товарів для дітей зросли вдвічі з початку року

У 2024 році українці купували онлайн дитячі товари вдвічі частіше, ніж минулоріч. Маркетплейс АЛЛО дослідив, які товари з категорії «Товари для дітей» купують українці у 2024 році.

Лідером продажів залишаються конструктори LEGO®: їх купують не лише для розвитку та розваги дітей, але й як подарунки для дорослих.

Напередодні святкових дат – 14 лютого та 8 березня – спостерігався значний сплеск продажів нових квіткових конструкторів LEGO® Iconic та LEGO® Creator. Зокрема, продажі наборів, які з'явилися в лютому, зросли втричі до 8 березня порівняно з попереднім тижнем. Також перед Днем закоханих активно купувалися конструктори LEGO® серій Technic та Star Wars, популярні серед дорослих чоловіків.

Конструктори не єдині популярні новинки на allo.ua. У травні в підкатегорії «Іграшки» з'явилися моделі TechnoDrive з серії «Шеврони Героїв» – нової колекції автомобілів, присвяченої окремим бригадам Збройних сил України. Серія включає 30 моделей, які вже здобули популярність.

Список найпопулярніших брендів іграшок, які вибирають клієнти АЛЛО, залишається стабільним у порівнянні з минулим роком:

  1. Конструктори LEGO.
  2. Ляльки L.O.L. Surprise! та Barbie.
  3. Іграшковий транспорт Hot Wheels.
  4. Настільні ігри.

Батьки також звертають увагу на інтерактивні іграшки, а також на коляски та автокрісла, які широко представлені на маркетплейсі. Напередодні літа помітно збільшилася кількість покупок дитячих самокатів та біговелів – найпростіших та доступних моделей дитячого транспорту для прогулянок та активного відпочинку.

Подякувати 🎉