У 2024 році українці купували онлайн дитячі товари вдвічі частіше, ніж минулоріч. Маркетплейс АЛЛО дослідив, які товари з категорії «Товари для дітей» купують українці у 2024 році.
Лідером продажів залишаються конструктори LEGO®: їх купують не лише для розвитку та розваги дітей, але й як подарунки для дорослих.
Напередодні святкових дат – 14 лютого та 8 березня – спостерігався значний сплеск продажів нових квіткових конструкторів LEGO® Iconic та LEGO® Creator. Зокрема, продажі наборів, які з'явилися в лютому, зросли втричі до 8 березня порівняно з попереднім тижнем. Також перед Днем закоханих активно купувалися конструктори LEGO® серій Technic та Star Wars, популярні серед дорослих чоловіків.
Конструктори не єдині популярні новинки на allo.ua. У травні в підкатегорії «Іграшки» з'явилися моделі TechnoDrive з серії «Шеврони Героїв» – нової колекції автомобілів, присвяченої окремим бригадам Збройних сил України. Серія включає 30 моделей, які вже здобули популярність.
Список найпопулярніших брендів іграшок, які вибирають клієнти АЛЛО, залишається стабільним у порівнянні з минулим роком:
- Конструктори LEGO.
- Ляльки L.O.L. Surprise! та Barbie.
- Іграшковий транспорт Hot Wheels.
- Настільні ігри.
Батьки також звертають увагу на інтерактивні іграшки, а також на коляски та автокрісла, які широко представлені на маркетплейсі. Напередодні літа помітно збільшилася кількість покупок дитячих самокатів та біговелів – найпростіших та доступних моделей дитячого транспорту для прогулянок та активного відпочинку.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також