Співвласники франчайзингової мережі «Галя Балувана» Алла та Олександр Теліги продовжують відкривати нові точки. У квітні 2024 року перший магазин партнера-франчайзі запустили в Ризі.
Це вже третя країна, де подружжя Теліг відкривають магазини за франшизою Wesoła Pani. Мережа працює з 2021 року і налічує 126 франчайзингових точок у Польщі, Нідерландах і Латвії. На роботу в закордонній мережі залучають переважно українців.
«Ми бачили певний попит від наших партнерів щодо «Галі Балуваної», а також потенційних партнерів, які вже не мають можливості придбати франшизу в Україні. З 2023 року компанія припинила приєднувати нових франчайзі до української мережі. Натомість кожен із співзасновників розвиває власні проєкти. У нас із Олександром це Wesoła Pani. Готуємо до запуску ще декілька», — коментує Алла Теліга.
Історія розвитку франшизи Wesoła Pani напряму повʼязана з успіхом мережі «Галя Балувана» в Україні. Один із секретів швидкого зростання — співзасновники акцентували на тому, що це «новий формат та унікальний бізнес».


«Галя Балувана» відкрила франшизу в Латвії
«Wesoła Pani — це вдосконалена версія «Галі Балуваної». До запуску продажу цієї франшизи ми підійшли з урахуванням усіх нюансів по «Галі Балуваній», тобто моментів, які хотілося би покращити. Проаналізувавши це все, ми пішли іншим, на наш погляд, більш правильним шляхом», — говорить Алла Теліга.
Одна з головних відмінностей закордонного проєкту в Польщі — централізоване постачання. Тобто кожен франчайзі отримує всі необхідні продукти зі складів торговельної мережі, яка працює на всій території Польщі.
«Такий підхід дав змогу нашим франчайзі стабільно отримувати продукцію відповідної якості і не перейматися логістичними та організаційними питаннями. Ба більше, в Польщі ми також централізовано постачаємо і кондитерські вироби, які виготовляємо на потужностях власного виробництва у Варшаві», — коментує Діана Теліга, яка керує продажами та запуском точок у країнах ЄС.
За її словами, україніці, які відкривають бізнес за кордоном, мають можливість стати серійними підприємцями, мати стабільне джерело доходу, інвестувати та мати додатковий дохід. Закордонна франшиза як диверсифікація бізнесу може підтримати інші бізнеси власника в Україні.