Скільки українці витратили в Чорну п’ятницю — підрахували в Meest Пошта
Компанія Meest ПОШТА проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність протягом цьогорічних розпродажів у «Чорну п’ятницю». Інформація ґрунтується на кількості відправлень оператора, здійснених з українських та іноземних інтернет-магазинів.
«Цього року ми традиційно побачили зростання попиту на базові категорії товарів, як-от одяг та електроніка. Водночас у цей сезон користувачі частіше обирали послугу безкоштовної доставки, ніж будь-коли. Кількість замовлень з цією акцією зросли майже на 70%, а без неї — на 40%. Це означає, що безкоштовна доставка стає дедалі поширенішим сервісом, і все більше покупців очікують побачити її під час шопінгу», — коментують у пресслужбі компанії.
Відправлення з українських інтернет-магазинів:
Найбільший приріст за кількістю замовлень спостерігається в таких категоріях:
- Одяг та взуття — +250% відправлень.
- Харчові продукти (включно з алкоголем) — +118%.
- Мультикатегорії — +95%.
- Краса та здоров’я — +79%.
- Техніка та електроніка — +64%.
Середній чек за цими категоріями:
- Одяг та взуття – 1900 грн.
- Харчові продукти (включно з алкоголем) – 1900 грн.
- Мультикатегорії – 1200 грн.
- Краса та здоров’я – 800 грн;
- Техніка та електроніка – 3000 грн.
Відправлення з міжнародних інтернет-магазинів:
Зростання кількості відправлень:
- Техніка та електроніка — +114%.
- Товари для дому — +57%.
- Краса та здоров’я — +53%.
Середній чек за цими категоріями:
- Техніка та електроніка (включно з дрібними деталями) – 1150 грн.
- Товари для дому – 2150 грн.
- Краса та здоров’я – 1700 грн.
Найпопулярнішими інтернет-магазинами серед українців під час Чорної п’ятниці були іHerb, Modivo, Notino, NEXT, Answear, MAKEUP, evzuttya.com.ua, Aliexpress, Sportano, PRM, Cosibella, CCC, Reserved, Mohito, Sinsay, House, Cropp та DeeZee.