Мобільний інтернет-трафік зріс на 30% з 2017 року — SimilarWeb

Мобільний інтернет-трафік зріс на 30,6% з 2017 року, водночас комп’ютерний знизився на 3,3%. Однак мобільні версії сайтів затримують користувачів на мешний проміжок часу, що впливає на ключові показники, які відстежують власники сайтів, йдеться у дослідженні SimilarWeb.

Загальний трафік ТОП-100 сайтів у 2019 році зріс на 8%, як порівняти з 2018 роком, та на 11,8% проти 2017 року. Середня кількість відвідувань їх склала 223 млрд за місяць. У квітні та червні трафік зріс на понад 10%, як порівняти з аналогічним періодом у 2018 році.

На зростання трафіку вплинули мобільні телефони. Проте у період з 2017-го по 2019 рік відвідування мобільних версії сайтів знизилося до 49 секунд.

Однак мобільні телефони використовуються для відвідування певних категорій сайтів: сайти для дорослих, ігрові сайти, сайти про їжу та напої, про домашніх тварин, про здоров’я, суспільство та спорт. За останні роки адаптованими для мобільних версій стали й новинні сайти, сайти про транспортні засоби, подорожі, фінанси тощо.

Але не всі категорії виграли від переходу на мобільні версії. Так, наприклад, новинні сайті втратили трафік. Згідно з дослідженням, відвідування 100 найбільш популярних медіавидань втратили 4 млрд переглядів з 2018 по 2019 рік. Загалом з 2017 року їхній трафік зменшився на 7%. Падіння переглядів торкнулося всіх категорій сайтів, крім медіа про бізнес та фінанси, а також ті, які орієнтовані на жінок.

Водночас підвищення мобільного трафіку допомагає найбільшим сайтам зміцнити свої позиції в інтернеті. Загальна кількість відвідувань 10 найбільших сайтів за місяць склала 167,5 млрд, що на 10,7% перевищує результат 2018 року.

Зросли трафіки Google та YouTube, однак Facebook втратив 8,6%. Згідно з дослідженням, це може бути спричинене тим, що багато трафіку з Facebook перейшло до YouTube через збільшення впродовж останніх років інтересу до відеоматеріалів. Проте інвестиції компанії у відео принесли свої плоди: кількість відвідувань і Instagram, і WhatsApp зростає на 74% рік до року.

Yahoo втратив 33,6% від свого трафіку у 2017 році, а Tumblr (після блокування сайтів для дорослих) — 33%.

Контекст. Продажі через нові канали трафіку (блоги, канали в месенджерах, спільноти в соцмережах та Youtube ) в Україні в першому півріччі 2019 року склали $3 млн, збільшившись на 39%, як порівняти з другим півріччям 2018 року.

Читати на The Page