Американська компанія McDonald’s подала заявку до «Роспатенту» на реєстрацію товарного знака «Макдоналдс» у росії, повідомляють росЗМІ.
Навіщо McDonald’s реєстрація бренду в рф
- Під цим брендом компанія планує виробляти і продавати напої, їжу швидкого приготування, надавати ресторанні послуги і організовувати доставку їжі на території росії.
- У рф шанси McDonald’s на реєстрацію товарного знака оцінюють як «дуже високі».
- Подача заявки на реєстрацію патенту ще не означає, що McDonald’s повернеться в рф. Компанія, ймовірно, хоче захистити бренд від можливого використання третіми особами.
Як у McDonald’s пояснюють реєстрацію торгової марки в рф
- За словами представників компанії, McDonald’s регулярно поновлює право власності своїх торговельних марок по всьому світу, щоб захистити бренд, навіть у тих країнах, де компанія не вела або вже не веде діяльність.
- Вони роблять це, щоб убезпечити бренд і не дозволити стороннім бізнесам чи особам, зокрема у росії, використовувати торговельну марку в їхніх інтересах.
Інтелектуальна власність є одним з наших найцінніших активів. McDonald’s одним із перших міжнародних бізнесів засудив російську збройну агресію проти України і покинув російський ринок, оголосивши про продаж мережі в травні 2022 року. Це рішення – свідчення цінностей компанії, і ми залишаємося вірними цим цінностям – зазначають представники McDonald’s.
Нагадаємо, що у травні 2022 року McDonald’s оголосив про повний вихід з російського ринку через повномасштабне вторгнення росії в Україну. Активи компанії продали російському бізнесмену Олександру Говору за франчайзинговою угодою. Після продажу колишні ресторани відкрилися під новим брендом «Вкусно и точка».
Підписуйтеся
Читайте також:

Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Теги
Читайте також
ТОП-5 Новин
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа
Артем Беседа
експерти
Фонд Андрія Матюхи та Good Donations: у «Охматдиті» впровадили систему Thompson
партнерський матеріал
ТОП-5 Новин