Трубопрокатна компанія «Інтерпайп» впровадила систему управління складом готової продукції з використанням діджитал-технологій за $178 тис.
Нововведення повинне скоротити час відвантаження готової продукції клієнту, повідомили у пресслужбі компанії.
«Нам вдалося розробити систему, яка збирає й аналізує дані та приймає рішення в реальному часі, враховуючи всі відхилення і навіть помилки персоналу. Подібні системи є у великих торговельно-логістичних компаній, як-от Amazon», — розповів директор з економіки та фінансів компаніїї «Інтерпайп» Денис Морозов.
Після впровадження системи управління складом WMS (Warehouse Management System) на «Інтерпайп Ніко Тьюб» повністю змінився підхід до відвантаження: тепер підготовка до нього починається з першого пакету, який вийшов з лінії, а в момент постановки транспорту замовлення повністю готове до відвантаження.
У компанії стверджують, що нова система спрощує роботу з європейським ринком – найвимогливішим за складністю комплектації, швидкістю та точністю поставок.
«Інтерпайп» — українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукція компанії поставляється у понад 80 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2018 році «Інтерпайп» реалізував 857 тис. тонн готової продукції, зокрема 189 тис. тонн продукції для залізничного транспорту, яка продається під брендом KLW.
Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук та члени його сім'ї.