Тепер пошуковик Google буде видавати першоджерела новин на першій сторінці результатів пошуку. Про це повідомив віцепрезидент компанії Річард Гінграс в офіційному блозі компанії.
Це нововведення буде корисним для сайтів та ЗМІ, які публікують унікальний контент, оскільки раніше їх не завжди просто було знайти. У результаті такі сайти отримували менше трафіку, ніж великі ЗМІ і агрегатори, які просто використовували їхні матеріали.
Також наголошується, що привілеї у видачі отримають тільки коректні й професійно виконані матеріали.
Компанія Facebook виділила $10 млн на розробку технології розпізнавання дипфейків, тобто так званих глибинних підробок, пов'язаних з фото й відео. Для цього був створений спеціальний фонд Deepfake Detection Challenge, який запустять у грудні цього року.
