Частково або повністю зупинили роботу своїх компаній через війну майже 85% респондентів, опитаних у рамках дослідження, проведеного Gradus Research і Київською школою економіки (KSE).
Галузева трансформація як один зі способів порятунку бізнесу виявилася актуальною для 37% підприємств: у 21% випадків бізнес перебуває в стадії галузевої трансформації, а повністю або частково трансформувалися 16%.
Найпопулярнішими сферами діяльності бізнесу з початку війни є роздрібна торгівля харчовими та не харчовими продуктами. Сумарно 24% бізнесу, що взяв участь у дослідженні, припадає саме на ці дві сфери.

86% працюють із меншою завантаженістю проти довоєнного часу, проте є й ті, чия завантаженість зросла.
З-поміж головних труднощів у роботі половина респондентів назвали брак замовлень. А 29% зазначають проблеми з логістикою.

Щодо допомоги від уряду, то 37% респондентів розраховують на податкові канікули. З-поміж інших очікувань: допомога з організацією логістики, доступ до здешевлених фінансів, просування продукції та утримання ключових працівників від від'їзду за кордон.
39% респондентів наразі не виплачують заробітну плату, а 29% – не платять постачальникам.
Опитування проводилося методом самозаповнення анкети в мобільному застосунку в містах із населенням понад 50 тис. осіб, вибірка становить 355 респондентів.
Нагадаємо: третина опитаних керівників компаній – членів Європейської бізнес-асоціації (ЄБА) — повідомили про втрату понад $1 млн за перший місяць війни. Ще 13% оцінюють втрати свого бізнесу в діапазоні від $500 тис. до $1 млн, 28% – від $100 до $500 тис., а 14% оцінюють втрати в розмірі до $100 тис.