«Укрзалізниця» (УЗ) запропонувала приватним залізничним операторам свої послуги — будувати та ремонтувати вантажні вагони на державних заводах.
Про це розповів директор з розвитку бізнесу УЗ Андрій Рязанцев, повідомила пресслужба компанії.
«Наразі заводи компанії можуть будувати різні види піввагонів, фітингові платформи, і незабаром для замовлення будуть доступні зерновози… Готові їх обслуговувати поточними та плановими ремонтами, адже маємо великий потенціал та досвід», — зазначив він.
Держкомпанія розраховує збільшити частку зовнішніх ремонтів із 40 до 46% цього року. За даними УЗ, парк приватних вантажних вагонів за 2017 – 2019 роки зріс на 41% — з 55,5 до 78,3 тисяч. Водночас робочий парк самої УЗ зменшився на 6% — до 57,7 тисяч. Заводи компанії виробили близько 5 тис. вагонів, або 30% усіх нових вагонів в країні.
«Готові виробляти нові вагони як із власних матеріалів, так і з матеріалів замовника. Також пропонуємо фінансовим компаніям та банкам розробити кредитні та лізингові продукти для придбання вироблених вагонів», — додав Рязанцев.
«Укрзалізниця» є державним монополістом у галузі залізничних перевезень. Приватним операторам дозволено мати власний парк вантажних вагонів, проте вони можуть користуватися лише державними локомотивами. Наразі у Верховній Раді розглядається законопроект, який дозволив би запустити в Україні також і приватну тягу.