Фото: FB/Über Eats
Компанія Uber запускає в Лондоні ресторанний акселератор, щоб задовольнити попит з боку клієнтів її сервісу по доставці Uber Eats. В Україні подібну ідею виношує і її основний конкурент на київському ринку Glovo.
Британський акселератор
У Лондоні Uber планує запуск так званих акселераторів у співпраці з Karma Kitchen, компанією, яка надає в оренду приміщення під кухні, повідомляє Quartz. У найближчі три-чотири тижні вони проведуть експеримент. А через кілька місяців запустять новий формат ресторанів в одному з районів британської столиці.
Суть концепції в тому, щоб вибрати з допомогою платформи Uber Eats пусті зони, які б знаходилися в районі двох миль від закладів Karma Kitchen.
Наприклад, якщо Uber помітить, що в такому районі споживачі замовляють піцу, а піцерій поруч мало, то компанія може запропонувати піцеріям переїхати в акселератор (приміщення надане партнером).
Ця ініціатива повинна допомогти успішним ресторанам, у яких є хоча б один заклад, розширити свій бізнес.
Акселератори будуть активно допомагати ресторанам в операційній діяльності, з брендингом і маркетингом. Також їм допоможуть набрати персонал, налагодити взаємодію з перевіряючими органами і підвищити ефективність доставки за допомогою програмного забезпечення Uber.
Київські кухні
Іспанська сервіс по доставці Glovo намагається вирішити подібну задачу на українському ринку. Керівник підрозділу компанії в Україні Дмитро Расновський розповів в інтерв’ю The Page, що всього через півроку з початку роботи сервісу в Києві, столичні ресторани не справляються з навантаженням.
Вони розраховані на обслуговування клієнтів, які до них приходять. А коли Glovo додає до цього свої замовлення, вони просто змушені відмовляти. З іншого боку в спальних районах столиці ресторанів майже немає. І доставляти їжу їх жителям проблематично.
Щоб вирішити цю проблему стартап виношує ідею так званих «хмарних кухонь».
Її суть в тому, щоб надавати ресторанам приміщення в районах, де їх оренда нижча, ніж в центрі міста. У них можуть готувати свою їжу 2 – 3 ресторани. А сервіс з доставки буде її розвозити. Це повинно підштовхнути бізнес, наприклад в спальних районах, де ресторанів майже немає.
Такий кухонний хаб Glovo планує запустити разом зі своїми ексклюзивними партнерами (ресторанами). Концепцію планують розробити приблизно через місяць.
Расновський каже, що така модель може бути використана і для регіональної експансії.
Відкривати нові ресторани в інших містах, де люди не звикли їсти поза домом, дорого. А так, можна відкрити кухню, готувати і продавати їжу під уже розкрученими брендами.
Glovo також планує використовувати своє програмне забезпечення для того, щоб підказувати партнерам, де попит на їх їжу вище.
Крім Києва компанія планує працювати за такою схемою в Дніпрі і Харкові, можливо і в інших містах.