«Альфа-Банк Україна» і «Київстар» об'єднали доступ до рахунків у Sense

Скріншот

«Альфа-Банк Україна» та найбільший український оператор зв'язку «Київстар» об'єднали доступ до рахунків у Sense. Тепер у банківського та телефонного рахунків – загальний доступ через один застосунок.


Таке об'єднання в Україні відбувається вперше. Обидві компанії от уже понад 20 років утримують топпозиції у своїх сегментах, а тепер стали партнерами з однією метою – дати своїм клієнтам ще більшу швидкість операцій і простоту обслуговування через єдину точку доступу. Встановивши на телефоні Sense SuperApp, новий цифровий банк від «Альфа-Банку Україна», можна об'єднати доступи до банківського та мобільного рахунків.

«Банк і далі розвиває на базі Sense додаткові фінансові та lifestyle-сервіси, – говорить Рафал Ющак, СЕО «Альфа-Банку Україна». – А розвиток спільних сервісів із компанією «Київстар» дає нам можливість із оптимізмом дивитися в перспективу й планувати наступні кроки на базі цифрового банку. Це відмінний партнер для того, щоб зробити ще більше для клієнта».

У найбільшого українського оператора зв'язку – такий самий оптимістичний погляд на спільне майбутнє.

«Київстар», як національний лідер телекомунікацій, йтиме у взаємовигідні партнерства, щоб вибудувати digital-екосистему, у якій зручність клієнта – головний пріоритет», – коментує Олександр Комаров, президент «Київстару».

Чому це зручно?

  • два рахунки – одна точка доступу;
  • легко переглядати баланс і там, і там;
  • поповнити в один дотик (з банківського – на мобільний рахунок) – технологія drag'n'drop;
  • знати, що всі оплати здійснюються без комісій;
  • відстежувати статистику послуг і витрат;
  • швидко знаходити інформацію за деталями свого тарифного плану\пакету послуг\історії дзвінків.

Що для цього потрібно?

Клієнт, який під час реєстрації в Sense вказав мобільний номер «Київстару», під час входу до цифрового банку вже бачить нову пропозицію.

Клік – і ярлик фірмового синього кольору з'явиться на вашому робочому столі. Якщо ви чомусь вирішили об'єднати доступ до рахунку свого номера телефону з профілем у Sense пізніше, потрібно зайти до розділу «Продукти» – «Мої пакети» або розділу «Профіль». Усе, так просто.

Новий унікальний для країни функціонал уже зараз є в березневому оновленні Sense. На робочому столі власників усіх тарифів мобільного зв'язку або пакетів «мобільний зв'язок + домашній інтернет» після об'єднання профілів буде доступний спеціальний ярлик. Новим клієнтам банку послуга буде запропонована одразу після реєстрації. Варто зазначити, що всі персональні дані користувачів програми будуть надійно захищені, як завжди. Планується, що в майбутньому єдиний доступ буде можливий і для корпоративних клієнтів мобільного оператора.

Sense – на телефоні. І ваш телефон – у Sense. Далі – більше.

ДОВІДКОВО.

  • «Альфа-Банк Україна» – великий український банк із міжнародним капіталом, входить до приватної інвестиційної холдингової компанії ABH Holdings S.A. з головним офісом у Люксембурзі. Відповідно до класифікації Національного банку України, «Альфа-Банк Україна» входить до групи банків іноземних банківських груп, є системно важливим банком і входить до топ-10 фінансових установ країни за обсягом активів.
  • «Київстар» – найбільший український оператор телекомунікацій, якого вибрали майже 26 млн абонентів мобільного зв'язку і понад 1 млн абонентів «Домашнього інтернету» (акціонери – міжнародна Група VEON, головний офіс якої розташований у Нідерландах). Компанія надає послуги на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, зокрема 4G.

Понад 87% населення України живе в зоні дії мережі LTE «Київстар». Компанія є лідером ринку фіксованого зв'язку та інтернету, і провайдером конвергентних послуг (мобільний зв'язок, фіксований інтернет і ТВ). «Київстар» визнано найдорожчим брендом країни, він є найбільшим платником податків на ринку зв'язку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією.

Читати на The Page