Модна індустрія поступово виходить з карантину. Оргкомітет Ukrainian Fashion Week оголосив програму чергового сезону. Його назвали NO SEASON Season, він пройде з 31 серпня по 3 вересня. У нового сезону — нова концепція. На перший план виходять три пріоритетні напрямки. Це підтримка молодих дизайнерів, сталий розвиток моди та міжнародні креативні колаборації.
Фото: Ukrainian Fashion Week
NO SEASON Season відкриє Іван Фролов. Також заявлено покази та презентації Elena Burenina, Vorozhbyt&Zemskova, Artemklimchuk, Lallier, Dzhus, Finch, Arutiunova, Rybalko, Roussin, Dastish Fantastish, Kir-Khartley, Yadviga Netyksha, Juliya Kros, Darja Donezz, Annette Gortz, Zinaida, O'ernude, Honcharenko.
Останній день сезону буде присвячений молодим дизайнерам. Цього року їх підтримують усім модним співтовариством: члени Ukrainian Fashion Council передали тканини для пошиття колекцій фіналістам конкурсу «Погляд у майбутнє», а також учасникам платформ New Names та Fresh Fashion.
Конкурс «Погляд у майбутнє» цього разу проходитиме по-новому: фінал транслюватимуть наживо. Свої колекції покажуть 18 конкурсантів з 11 міст України. Також оргкомітет представить новий цифровий продукт — віртуальний подіум сезону з колекціями резидентів Ukrainian Fashion Week. Його розробили для журналістів, які не зможуть приїхати до Києва.
Головною колаборацією сезону стане проєкт Ukraine is the Center of My Universe, який об'єднає українських дизайнерів і лідерів креативних індустрій. А найнезвичайнішу презентацію очікують від BMW. Це діджитал-скульптура британця Джона Емоні, яку було створено з використанням запрограмованих нейромереж штучного інтелекту.
Головна подія — BE SUSTAINABLE! Fashion Summit. Цього разу саміт отримав підтримку Програми малих грантів публічної дипломатії уряду США. Міжнародні спікери розкажуть, як створити сталий бренд і як успішно розвиватися у цьому напрямку.
Фото: Ukrainian Fashion Week
Тут також презентують новий проєкт The Swapchain, за яким, як вважають експерти, майбутнє свідомої моди. Це перша у світі віртуальна платформа обміну одягу, де історію кожного продукту та його екологічність можна відстежити з допомогою технології Blackchain. Платформу створено компаніями Global Fashion Exchange і Lablaco. Учасники саміту зможуть протестувати новий сервіс.
У межах саміту відкриється простір BE SUSTAINABLE! Space, де буде представлено молоді українські марки, що працюють у напрямку сталого розвитку, екологічності й розумного споживання. Ще одним сюрпризом у sustainable-просторі стане інсталяція художниці та сет-дизайнерки LoveCurly.