Наприкінці вересня в Києві відкрився оновлений бутик Chanel. Видання The Page побачило новий інтер'єр і вивчило осінній асортимент.
Інтер'єр бутіка виконаний у фірмових кольорах Chanel — бежевому, білому, чорному з золотими акцентами. Розробив його архітектор Пітер Марино. Вхід обладнаний чорноми мармуровими сходами і навісом з логотипом. Усередині відкрите планування.
Простір поділений на серію салонів: один перетікає в інший. У першому представлені аксесуари, вироби зі шкіри, біжутерія та сумки. За ним — взуттєвий салон, обставлений елегантними диванами. До речі, оббивка м'яких меблів — з улюблених тканин Коко Шанель.
Двері зліва ведуть в найбільший салон Ready-to-Wear з трьома просторими примірочними. Далі — друга, більш камерна зона RTW з затишним каміном і чорно-золотими ширмами, як в знаменитих апартаментах Шанель. Цей салон можна закрити з двох сторін і трансформувати в приватну зону.
У бутіку представлені актуальні колекції одягу, сумок, взуття і аксесуарів креативного директора Chanel Віржіні Віар. Тут доступна колекція годинників, включно з ювілейними J12 Paradoxe, які було випущено до 20-річчя від дня створення першої моделі J12, годинником BOY∙FRIEND, та ювелірна колекція Coco Crush. Також тут можна знайти рідкісні аромати колекцій Les Exclusifs de Chanel і Les Eaux de Chanel.
Фотогалерея
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel
Фото: Chanel